{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

spørgsmål til driver {{forumTopicSubject}}

den skriver det her når jeg ved at instalere den:

softwaren, du installerer til følgende hardware:
NVIDIA GeForce 7900 GT /GTO

har ikke bestået testen til kontrol af kompatibiliteten med windows xp der kræves for at produktet kan bære windows-loget.

Hvis du fortætter installatonen af sofrwaren, kan systemet blive eller ustabilt og muligvis ikke fungere korrekt lige efter installationen eller senere. Microsoft anbefaler kraftig at du afbryder installationen nu og kontakter hardwareleverandøren for at få software, der har bestået testen, der kræves for at produktet kan bære windows-logoet.
-------------------------------------------------------------------- forsæt alligevel --- afbryd installationen

hva kan der ske af andre ting hvis man trykker forsæt alligevel og hvad kan der opstå af problemer vil gern havde lidt hjælp

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål til driver
  • #1   26. feb 2009 Det er en modificeret driver, som der ikke er blevet betalt for at Microsoft skal teste kompatibiliteten med Windows til...

Hvis du er 100% sikker på du har hentet en driver til dit kort, så sker der intet.
    Den meddelelse får jeg også når jeg installerer drivere fra omegadrivers.net.
    Det betyder bare det ikke er de officielle drivere.

Men vær HELT sikker på det er den rigtige driver.
    Forkerte drivere, kan give konstant blå skærm eller hardwareskade. smiley

• #2   26. feb 2009 okay tak for hjælpen

Kommentér på:
spørgsmål til driver

Annonce