693 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hvorfor gør min"
Hvorfor gør min mobil sådan. ?
Har købt en ny mobil her for nogen mdr. siden. Hverfald en til to gange om mdr. går den kold, og vil hverken sende sms"er ringe ud eller modtage opkald eller sms"er. Før den virker igen skal man tage...
Har købt en ny mobil her for nogen mdr. siden. Hverfald en til to gange om mdr. går den kold, og vil hverken sende sms"er ringe ud eller modtage opkald eller sms"er. Før den virker igen skal man tage...
Skrevet af: *Guldlok* : - 5. jul 2012
Hvorfor f... gør den det?:@
Min computer begyndte i dag at komme med en medelelse hvor der står: Explore.exe - Ingen diskette Der er ingen diskette i drevet. indsær en diskette i drev \Device\Harddisk2\DR2. Hvorfor fu*k ...
Min computer begyndte i dag at komme med en medelelse hvor der står: Explore.exe - Ingen diskette Der er ingen diskette i drevet. indsær en diskette i drev \Device\Harddisk2\DR2. Hvorfor fu*k ...
Skrevet af: Fnuggi : ) - 31. maj 2010
Spar penge på din forsikring
jan 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 260
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 77 Svar: 417
dec 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 234
systemgendannelse virker ikke. Jeg har skulle formatere hver gang.
sep 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 415
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 441
Slet kommentar
når din pc er igang med at åbne så trykker du på f 5. et par gange.... og du kan starte din pc i fejsikkeret tilstand.. du kan så lave de ting du behøver..
ps ps
på visse pc er det f 8
men prøv med f5 først da det som reglk er denne tast
mvh
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 441
så er det da godt at jeg har skrevet begge f taster..
: )
hvorfor gør min computer sådan her ?