{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Vandkøling!... {{forumTopicSubject}}

jeg google det lidt men uden held..

jeg har en msi MS-7373 bundkort
Am2 s
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4600+ CPU
og en mini tower (tror jeg nok) der er plads til 2 cdrom drev

Radeon X1950 Series GFX.
jeg har normal blæser på min gfx kort kan jeg lave den om til vandkæling ? ....

altsaa bund og grund kan det lad sig gøre at få vandkøling på mit cpu og gfx kort...

eller kun på cpuen ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vandkøling!...
  • #1   10. mar 2009 Det burde det . Du skal nok bare have nogle andre monterins rails til både bundkort og Grafikkort ..

  • #2   10. mar 2009 Du kunne også hive den store pengepung op og få den lavet oliekølet...

  • #3   10. mar 2009 Anders W olie kølet? wtf?

    oguz, jo skulle ikke være noget problem du skal bare finde et "kølehoved" eller hvad man kalder det i de størrelser, der passer på, og så montere skidtet smiley


  • #4   10. mar 2009 og mht. cpu så er det ikke noget problem smiley

  • #5   10. mar 2009 Du læste rigtigt smiley http://gear.comon.dk/news/oliekolet.gamer-pc._16428.html



  • #6   10. mar 2009 Hov. glemte lige det sidste link.. Rigtig god side at købe fra.. har selv købt derfra.. (link fjernet)


  • #7   10. mar 2009 Vandkøling stiller også visse krav til dit kabinet og dit behov.

    Du skal være forberedt på at du skal bruge niogle penge på det da et low end vandkølings sæt faktisk er dårligere end en High end lukøler som f.eks en TRUE.

    Hvad vil du have kølet og skal der overclockes eller skal det bare være støj svagt?



  • #8   10. mar 2009 Rasmus R

    Så er det jo smart at man kan købe ikke elektrisk ledene kølervæske;)

    Har haft en leak engang hvor det ramte grafikkort og bundkort der skete entet og det virker stadig fint begge dele.

    Det er jo bare at tænke sig om når man samler det, hvis man tager genveje jamen så går det kun ud over en selv i sidste ende


  • #9   10. mar 2009 Risikoen er meget lille når computeren bare står.

    Man skal selvfølgelig lige tænke sig om men leaks kan undgås.



  • #10   11. mar 2009 Rasmus R

    man skal satme dumme sig godt hvis man skal drukne sin computer fordi man har vand på, og fugt, tja det tager lang tid før det tager skade af fugt...


  • #11   11. mar 2009 Hvis uheldet skulle være ude og man for leak og når at slukke computeren i tide så kan man bare lige tørre ens hardware af og lade det ligge i nogle dage evt tage en hår tørre og blæsere en smule varm luft på delen.

    Men leaks kan undgås og hvis man bruger push on fittings så er chancen for leak mellem nul og ingenting


  • #12   11. mar 2009 og hvis du er rigtig hardcore, og uheldet er ude, så ser du hvor lang tid der gør før lortet går ned smiley

    da jeg legede med vandkøling var hardware altså ikke så sart, ved self ikke med idag, men tvivler nu på det har ændret sig meget...


Kommentér på:
Vandkøling!...

Annonce