{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cpu hjælp..
  • #1   13. mar 2009 R????? hvad er det for et sprog?

    Den kan bruges som en gamer cpu. Udemærket og kan clockes. Der findes bedre, men den er god til prisen. Det kommer ikke kun an på cpu. Alt det andet hænger jo også sammen ....


  • #2   13. mar 2009 Dr Perle sorry skulle være "ER & ikke R "

    nu kommer jeg selv fra en
    AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4600+

    så tror du ikke at en Core 2 Duo E8400 6 MB (Intel Boxed)
    passer godt til mig forbrug..

    det mest krævene spil jeg spiller er
    GTA 4


    Vil gerne køre CPU'en sammen med
    et asus bundkort som understøtter DDR 3 Ram...

    hvad syns du ?


  • Benjamin P
    Benjamin P Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 37
    #3   13. mar 2009 hej oquz.. Jeg vil klart anbefale en Quad Core hvis man alligevel køber en ny maskine. Jeg har selv en Q6600 som vist nok er udgået nu. Men den gør bare arbejdet. Og jeg spiller også meget GTA 4 og lige nøjagtigt det spil bruger din CPU rigtig meget!. Jeg har hørt om folk med Dual Core processorere hvor spillet hakker. Mit hakker aldrig.
    Ellers normalt er det vigtigste næsten en godt grafikkort. Men lige i GTA 4's tilfælde er det bedst at have en meget hurtig CPU. Og helst Quad Core


  • #4   13. mar 2009 Som udgangspunkt vil jeg sige at quad er overvuderet til gaming.... havde selv en q6600 og som udgangspunkt kan en quad core slet ikk udnytte de 4 kerner til gaming... Men som Unknown Magic ! siger så i7, intet mindre... nu har de forbedret teknikken meget mere... med min gamle q6600 quad er der sku ikk noget specielt over sammenlignet med min nuværende Core 2 Duo som vist bare er en T7250... så hvis det ikk bliver i7 så vil jeg sige hellere tage Core 2 Duo E8400 fremfor noget Quad....

  • #5   13. mar 2009 Benjamin P

    Folk der hakker i GTA IV med en dualcore er oftest pga. mangel på ram..
    Min E8400 med 4GB 800Mhz ram og et 9800GX2 klarer GTAIV uden problemer, så dit quad-core-forheligende pladder kan du godt pakke sammen.

    Unknown Magic
    i7 er sweet, uden tvivl, men til prisen kan en god Core2Duo bedre svare sig..


  • #6   13. mar 2009 í7 cpu er meget sød men
    men den rigtrigt bundkort og ram og gfx kort er vi oppe på
    7000kg mimimum smiley


  • #7   13. mar 2009 oguz S

    Har du overvejet hvor meget 7000k er ?
    7.000.000
    Og det er en ret dyr computer !
    Derudover skal der kun stå k. for hvis du skriver kg står der kilo gram, hvilket ikke giver nogen mening i forbindelse med penge.
    kilo er blot et ord der betyder 1000.


Kommentér på:
cpu hjælp..

Annonce