{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Reperation af bærbar {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft sendt min bærbar til rep. 2 gange nu uden de har lavet det der skulle laves.. men har så fået af vide af en at hvis et ikke er er lavet 2. eller 3. gang så har jeg krav på en ny.. Er det rigtig og hvis det er, er det så 2. eller 3. gang?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reperation af bærbar
  • jonas s
    jonas s Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 112
    #1   30. mar 2009 de har tre gange til at lave det.

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 185
    #2   30. mar 2009 Det er rigtigt, forretningen har 3 forsøg til af afhjælpe fejlen, dvs. at 4 gang du indlevere den og de ikke har kunnet udbedre fejlen har du krav på en ny, det er dog ikke alle forretninger der acceptere disse regler selvom de skal, jeg ved fx. fra en kammeret at wupti.com kan finde at opdigte deres egne regler, når en kunde kontakter dem, det skal dog siges at han fik en anden computer til sidst, i hans tilfælde var det en acer der frøs uprovokeret anskille gange på en skoledag.

• jonas s
    jonas s Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 112
    #3   30. mar 2009 Der er også nogle regler for om fejlen er selvforskyldt, periodisk, eller hvis du glemmer at sende f.eks. kodeord eller batteri med til din computer tæller det ikke som en gang.

• #4   30. mar 2009 Det fordi de har 'glemt' at lave indgangen til batteri opladeren hver gang og det hammer irriterende når den ikke vil oplade ordentlig.. men sender den ind en sidste gang og så jeg ligeglad med om de ikke laver det smiley

• #5   30. mar 2009 Men tak for hjælpen

Kommentér på:
Reperation af bærbar

Annonce