{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Falskt VISTA?! {{forumTopicSubject}}

Da jeg startede min computer op her til morgen, kan den ikke komme ind i windows.
Den siger det er et falskt windows... Jeg har så muligheden for at skrive en ny produktnøgle ind, og jeg skriver den der er klistret under min computer, og da vil den starte windows, men den bliver ved med at skrive ind i mellem at det muligvis er en uægte windows... Hvad kan der være sket, og hvad kan jeg gøre?

På forhånd tak.

Alexander.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falskt VISTA?!
  • Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 55 Svar: 396
    #1   1. apr 2009 en der har skrevet din kode ned og brugt den også.. måske

• #2   1. apr 2009 Machael 90 nej, det er der ikke. Det er jeg 100% på... Det er bare irriterende, hvis den skriver det næsten konstant...

• #3   1. apr 2009 Kontakt microsoft. Hvor svært kan det være

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #5   1. apr 2009 Det kan også skyldes at pc'en ikke er blevet aktiveret, derfor vil den gøre det, ring til microsoft, så kan de guide dig igennem det.

Hvis den ikke kan aktivere over nettet, så vil den komme og spørge om det i tide og udtide, og det kan være fordi du fx har formateret og installeret windows igen. Eller hvis du har fået nyt bundkort, harddisk, ram, grafikkort eller andet, så kan den også komme med samme "fejl".

Det er meget normalt.

• #6   1. apr 2009 Brian D

Jeg har netop fået nyt motherboard i for under 2 uger siden... Men ringer til TDC og spørger, og hvis de sender mig videre til microsoft så må de gøre det.
    Den blev købt med Vista, og produktnøglen har jeg aldrig skrevet ind, kun denne ENE gang i dag, så det er ikke fordi den er blevet brugt mere end en gang... Den virkede fint igår osv... Men idag gjorde den ikke...
    Tak for hjælpen, må bare bruge den som den er lige nu, for skal bruge noget på den til en fremlæggelse i min næste time... Tak smiley

• #7   1. apr 2009 Ja, har aldrig været ude for det før, men det er godt nok irriterende! smiley

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #8   1. apr 2009 Alexander A, det hjælper nok ikke at ringe til TDC, du skal højest sandsynlig kontakte Microsoft.

Har du problemer med at aktivere dit Microsoft produkt? Læs mere, eller ring til
    Aktiveringscenter: 80 70 13 15 + tryk 4 for at tale med en medarbejder.
    Åbningstider: man - fre kl. 7.00 - 22.00

Se yderligere vejledning her: http://www.microsoft.com/danmark/kundeservice/privat.mspx#1

• #9   1. apr 2009 Okay, tak.

Kommentér på:
Falskt VISTA?!

Annonce