712 visninger
|
Oprettet:
Falskt VISTA?! {{forumTopicSubject}}
Da jeg startede min computer op her til morgen, kan den ikke komme ind i windows.
Den siger det er et falskt windows... Jeg har så muligheden for at skrive en ny produktnøgle ind, og jeg skriver den der er klistret under min computer, og da vil den starte windows, men den bliver ved med at skrive ind i mellem at det muligvis er en uægte windows... Hvad kan der være sket, og hvad kan jeg gøre?
På forhånd tak.
Alexander.
jan 2007
Følger: 1 Emner: 55 Svar: 396
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 74 Svar: 1.886
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 165
maj 2007
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
Hvis den ikke kan aktivere over nettet, så vil den komme og spørge om det i tide og udtide, og det kan være fordi du fx har formateret og installeret windows igen. Eller hvis du har fået nyt bundkort, harddisk, ram, grafikkort eller andet, så kan den også komme med samme "fejl".
Det er meget normalt.
nov 2008
Jeg har netop fået nyt motherboard i for under 2 uger siden... Men ringer til TDC og spørger, og hvis de sender mig videre til microsoft så må de gøre det.
Den blev købt med Vista, og produktnøglen har jeg aldrig skrevet ind, kun denne ENE gang i dag, så det er ikke fordi den er blevet brugt mere end en gang... Den virkede fint igår osv... Men idag gjorde den ikke...
Tak for hjælpen, må bare bruge den som den er lige nu, for skal bruge noget på den til en fremlæggelse i min næste time... Tak
nov 2008
maj 2007
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
Har du problemer med at aktivere dit Microsoft produkt? Læs mere, eller ring til
Aktiveringscenter: 80 70 13 15 + tryk 4 for at tale med en medarbejder.
Åbningstider: man - fre kl. 7.00 - 22.00
Se yderligere vejledning her: http://www.microsoft.com/danmark/kundeservice/privat.mspx#1
nov 2008
Falskt VISTA?!