{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Compaq vs acer {{forumTopicSubject}}

Hey derude (:

Nogle der kan hjælpe mig med at sige hvad jeg skal vælge.

Har set på denne acer fra expert til 3499kr (link fjernet)

Og den Compaq som tdc har på tilbud til 3333kr(med sikkerhedspakke)
Den har AMD Sempron SI-42
2 GB DDR2 Ram
250GB harddisk 5400 o/m
15,6" HD skærm(1366 x 768)

Jeg er ikke vildt stor gamer, og bruger min computer mest til surf, og så noget skole arbejde, og lidt redigering af billed og musik.

Er egentlig mest i tvivl, med prossesorne, da jeg ikke har en skid forstand på lige dem.

Men pleas hjælp mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Compaq vs acer
  • #1   28. apr 2009 havde nok selv valgt den til 3499kr pga mere ram og større harddisk

• #2   28. apr 2009 machael B: Hvad med prossesorne ? Jeg mener selv, at man altid kan sætte flere RAM i den, til hver en tid.

• #3   28. apr 2009 Jeg sidder med en compaq med en SI-42, og altså til surf lidt billedredigering er den egnet til, men du skal ikke forvente den store spil oplevelse.

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 389
    #4   28. apr 2009 Find et andet alternativ - eller køb en af de helt små lenovo-computere til 2500 kroner. De penge er bedre givet ud.

• #5   28. apr 2009 ja okay. Billedredigering var måske med store ord. Men vil bruge den til lidt sjov billed redigering.

Jeg har en gammel IBM nu, og den kan kører sådan et billed redigerings program.

Jeg vil ikke have en mininote. Vil have en "rigtig" bærbar i stedet.

• #6   28. apr 2009 Lad for guds skyld vær med at købe de små netbooks!

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 389
    #7   28. apr 2009 I så fald køb en Mac, hvis det er billede- og grafiskarbejde, der er i fokus. Men som NO N, også har været inde på - kør intel dual core - og undgå acer og lignende "low-budget" computermærker.

• #8   28. apr 2009 ?? Majbrit, hvad er du læser forkert?

Personen prøver at finde en bærbar til en rimelig pris, og så foreslår du en mac????

Tænk dig nu om engang til!

• #9   28. apr 2009 Jeg kan ikke bruge noget af det her til noget.

Det eneste jeg ville vide var hvilken af de her to jeg kunne købe. Og har ikke fået noget svar.

Svar mig da på det jeg spørger om i stedet for at sige at det er noget lort det hele.
    Jeg vil gerne have en mac, men den er for dyr. Jeg har 3500kr at bruge på det. Heller bruge lidt hele tiden og holde den, i stedet for at købe noget, til 8000kr som holder ligeså godt.

• #10   28. apr 2009 Hvorfor bruge 12000 på en ny bærbar, der er forældet om 2 år, når man kan give 4000 og så smide lortet ud når man har lyst.

Problemet med at folk køber dyre bærbar computere, er at teknologien går så stærk, så at selvom man spendere mange penge på en fornuftig maskine, så vil den alligevel være forældet efter forholdsvis kort tid,.

• #11   28. apr 2009 Hvis det var mig havde jeg købt compaqen, og så måske smidt nogle flere ram i , på et tidspunkt.

• #12   28. apr 2009 Christian J :
    Jeg er kommet frem til det samme. Også med rammene. Tror vi har samme tankegang (:

• #13   28. apr 2009 Martin C: Ville sige, tag ecer.. Intel Celeron i bærbar er trods alt bedre end en amd Sempron..
    Men Hvis du har en elgiganten i nærheden af dig, så tag ned og se om de stadigvæk har flere toshiba bærbar tilbage af ders "kø tilbud" for denne her uge.. Den er langt bedre en de 2 du har fundet dig, og den holder sig inden for dit max beløb nemlig 3499kr..

• #14   28. apr 2009 Brian B: Jeg har en elgiganten i nærheden af mig, men tvivler på der er flere, tilbage. Bor i Randers, og så hvidt jeg lige kunne se, var der vist kun 3 pr butik :s

• #15   28. apr 2009 vil også sige Acer. Intel er trods alt bedre end AMD i det her tilfælde smiley

• #16   28. apr 2009 Martin C: Hehe ja var godt klar over at de ikke havde mere en 3pr butik, men det var da et forsøg vær for dig smiley

• #17   28. apr 2009 Brian B : Det har du jo ret i. Men er nu ret sikker på at det er Compaqen jeg køber. Da jeg kan sætte flere ram i den altid.

Kommentér på:
Compaq vs acer

Annonce