{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Mads A
Mads A
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 6

Formatering {{forumTopicSubject}}

Som overskriften nok siger arbejder jeg lidt på at få formateret min stationære pc - da det efterhånden er et par år siden.
Men når jeg så sætter Windows XP cd´en og booter op på den fra dos af, så kommer jeg ind i windows installationen.
Der forsøger jeg så at formatere mit nuværende C:\ - men den bliver ved med at sige at den ikke kan formateres da der ligger nogle midlertidige installations filer på drevet så det ikke kan formateres.

Nogen der har en løsning på dette problem?

Mvh Mads

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Formatering
  • #1   6. maj 2009 Hvorfor kan du ikke bare boote op fra bios?

Det er langt nemmere.

• #2   6. maj 2009 Hvorfor kan du ikke bare boote op fra bios?

Det er langt nemmere.

• Mads A
    Mads A Tilmeldt:
    jun 2007

#3   6. maj 2009 Forklar mig lige det tak smiley

• #4   6. maj 2009 I med XP-skiven (eller den ny-brændte Windows 7 skive smiley ) start din computer, tryk på F11 (er det oftest) og vælg at boote fra CD/DVD-drev..

Så starter den op med windows intallationen, når du så skal til at vælge hvor du vil installere er det nemmeste (synes jeg) at slette C: og så oprette en ny partiion samme sted, at installere på..

Gjorde det i mandags med min egen, og skal til at installere Windows 7 når jeg kommer hjem fra arbejde smiley

• Mads A
    Mads A Tilmeldt:
    jun 2007

#5   6. maj 2009 Problemet er bare når jeg vil slette / formatere partitionen siger den at der ligger midlertidige installations filer på disken så den ikke kan fjernes eller formateres smiley

• #6   6. maj 2009 Så vælger du "i den blå skærm" at slette den partition win ligger på, og efterfølgende oprette en ny.

Kommentér på:
Formatering

Annonce