466 visninger
|
Oprettet:
Er den god til prisen :) {{forumTopicSubject}}
Hey baboom, står og skal købe mig en ny bærbar
men har desværre ikk helt vildt mange penge for tiden til den, men så faldt jeg over denne her, og ville lige høre jer
- Er den overhoved noget værd ?
link - (link fjernet)
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 109 Svar: 406
Hva er der bedre ved den, end den jeg fand ?
Spørg bare , fordi har aldrig været heldig med mine acer maskiner
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 94
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 171 Svar: 2.250
apr 2007
Ja jeg ville os mene den fra elgiganten skulle være fin nok til en hverdags maskine
° •No-Name• °
Men den fra elgiganten har da 3GB RAM & 320GB harddisk, det er da mer end rigligt ?
maj 2009
apr 2007
Ja tak, det har jeg nemlig også hørt, har os kun været uheldig med mine acer
maj 2009
jan 2007
Jeg tror de blev sådan pga alt den transport til og fra skole .. Og ydelses mæssigt så tror jeg altså den Toshiba er ligeså god som Aceren og umiddelbart vil jeg mene den er bedre!
apr 2007
Hehe, jamen så er der jo ingen tvivl, så bliver det Toshiba fra elgiganten
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 14 Emner: 166 Svar: 1.331
Den har jeg lige sendt til reparation. og der var mange ting der skulle laves.. touchpad touch knapper underskærm højttalere og harddisken der er passet godt på den. og de sagde i butikken det var nogle almindelige fejl.
jan 2007
jan 2007
Aceren fik ikke vildt mange skrammer, men selvom jeg passede på den blev ledet som skærmen sad fast i meget løst og skærmen dinglede frem og tilbage når den var åbnet.. Desuden lavede tastaturet mærker i skærmen! Bummer..
Fujitsu-Siemens computeren holdte sådan set fint nok udadtil, men den havde fejl i keyboard, bundkort og harddisk..
Toshibaen - Ingen problemer.. Det eneste der var ved den, var som du KREO også nævner, den fik mange små skrammer på kabinettet.
MSI'en - Den holder bare! En MSI Wind .. Ikke en eneste fejl ..
IBM - Det er klart at foretrakke hvis du skal bruge din bærbar meget til at fragte frem og tilbage.. Havde min i 2½ år hvor jeg havde den til og med fra arbejde hver dag og den havde aldrig nogen fejl overhovedet.. Den fik heller aldrig nogle skrammer fordi de er så godt bygget.. De er så tilgengæld også dyre, men sådan er det i den verden, man får hvad man betaler for..
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 130 Svar: 1.797
Vi havde mange flere reklamationer på acer iforhold til toshiba. Så valget ville blive toshiba, da jeg selv har stået for reklamationer.
aug 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Emner: 19 Svar: 362
Meget af det kan slås fra, ja, men til den almindelige bruger er det sgu nemmere hvis man køber en computer med færre programmer fra producenten.
Jeg ville klart foretrække Toshiba af disse to brands, men sidder selv med en Fujitsu-Siemens som holder sig godt efter snart et års brug. Dog lidt småproblemer med lysstyrken i skærmen, webcamet og nogle bluescreens ind i mellem.
aug 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Emner: 19 Svar: 362
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 1.872
Jeg havde en bærbar af et mærke ved navn Vega før, har aldrig hørt om det udover den, men den var også rimelig ringe... Den var mega langsom og her i weekenden gik den pludselig ud imens jeg sad ved den og så kunne den ikke tændes mere... Den var kun lidt over 3 år gammel... Skod!
Er den god til prisen :)