{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

HJÆLP ANGÅENDE BÆRBAR COMPUTER!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom..

Jeg oprettet godt nok et emne igår angående nogle bærbar, men landet ligger sådan at jeg skal have min egen bærbar.
Min far siger at dell og hp, er de bedste mærker lige pt men min far har ikke så meget viden inden for bærbar og computer.. Men der er jo også Ac'er, Asus og nogle andre, men bærbar'en må gerne ligge på 5.000 og den skal være rigtig god og skal ikke bruge den til at spille spil på, men men gør ikke noget hvis det er DDR2 ram som er på den..

Kom gerne med link til hvad for en og, en god begyndelse som jeg kan bruge når jeg skal vælge den bærbar jeg skal have..

Hilsen Sandra A


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP ANGÅENDE BÆRBAR COMPUTER!!!!
  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 108
    #1   23. maj 2009 Lenovo som hed IBM før i tiden er også toppen af poppen vil jeg mene, men der betaler man så også ekstra for det.. Til gengæld er det også kvalitet smiley

    Har selv en HP bærbar, købte den i en TDC butik til 7k dengang og var okay god, men den blev hurtig løs i skærmen, og det læste jeg mig så frem til at hvis det skete er det fordi det er en billig model.. smiley

    Udover det har den heldigvis aldrig fejlet noget smiley

    Men sæt dig ind i det inden du farer ud og køber en, eller få nogen til at hjælpe dig med det, så du ikke får købt en dårlig en smiley


  • #2   23. maj 2009 Det er nemlig det, vil ikke have en com som bliver løs i skærmen..

    Har tænkt at gå ud og undersøge det i alle butikker, hvor de har bærbar computer for at spørger dem.. Hvad de måske ville vælge..


  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 108
    #3   23. maj 2009 Det kan du også, men bare pas på de ikke står og bilder dig alt muligt ind, for de vil jo bare prøve at sælge dig hvad som helst.. smiley

  • #4   23. maj 2009 Ja, det er rigtigt men jeg tager min beste ven med, som har forstand på bærbar..

Kommentér på:
HJÆLP ANGÅENDE BÆRBAR COMPUTER!!!!

Annonce