682 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

"Gamer" Computers værdi.. "Gamer" Computers værdi..

Hey

Vil også gerne lige have vurderet min "Gamer" computer.. Sætter gamer i anførselstegn da det jo er op til en selv om man vil kalde det en gamer computer.. smiley

Den består af følgende:

Intel Core 2 Duo E6600 - 2,4 GHz
Kingston HyperX 2 x 2 GB DDR2 Ram - PC2-6400 / DDR2-800
XFX GeForce 8800 GTS Extreme (Fabriks overclocket) med 320 MB på kortet
600 Watt's Xilence PSU som er støjsvag
Western Digital 200 GB's SATA HDD

Rødt og Sort Custom Kabinet, som er malet rødt indvendigt med rødt kathode rør.. Der er også lavet rude i siden af kabinettet.

Jeg har lige gennemført F.E.A.R 2 på den, på min 42" Full HD skærm (1920 x 1080) med alle settings på Medium og Anti Aliasing på 4x og FSAA på 4x .. Den kører det med et sted mellem 35 - 50 FPS, så det er ret tilpas.. ! Er selv overrasket over at den kan køre det så godt.. smiley

Crysis spiller jeg også med settings på Medium i Full HD hvor det kører med et sted mellem 30 - 50 Fps, så det er også okay tilpas

Alle delene er ca 2 år gamle pånær harddisken som er lidt ældre.. Har kvittering på alle delene, og hvis salg skulle komme på tale kan vedkommende komme og se computeren køre og prøve de forskellige ting af for at se at jeg ikke lyver.. smiley

Hvad vil i tro sådan en er værd?

~D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Gamer" Computers værdi..
  • thomas h
    thomas h Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 18
    #1   26. maj 2009 det HD sluger det en masser af computeren? eftersom vi næsten har samme system mit er bare en smule dårligere og jeg køre sq da crysis på full grafik uden det mindste lagg

• #2   26. maj 2009 Thomas H - Hvilken opløsning kører du i ? Og hvad er dine præcise specs ? Og hvad med Anti aliasing ? smiley

• thomas h
    thomas h Tilmeldt:
    jun 2008

#3   26. maj 2009 kan jeg ikke huske, kan bare huske det var spillet jeg testede min pc med, smed alt på det højeste også opløsningen anti aliasing var vist x2

• thomas h
    thomas h Tilmeldt:
    jun 2008

#4   26. maj 2009 intel(R) Core(tm)2duo cpu e 4500 @ 2.20Ghz 2.21Ghz 2GB ram

med et Gforce 8800 GT

• #5   26. maj 2009 sikker på du også smed opløsningen på det højeste? for det har jeg ikke set nogen skærm endnu der kan slæbe.. smiley Hvis du ikke ved dens specs hvordan ved du så at den er dårligere end min ?

Men ja Full HD tager rigtig meget.. Jeg kan også godt køre det på maximum med en okay fps hvis jeg kører en lavere opløsning og anti aliasing til 2x..

• #6   26. maj 2009 Dit grafik kort er også bedre end mit ..

men jeg vil nu gerne se den computer køre crysis med alt på maximum uden det mindste lag.. smiley

• thomas h
    thomas h Tilmeldt:
    jun 2008

#7   26. maj 2009 well kan ikke huske med opløsningen, men eftersom jeg sq teste hvad min nye pc kunne, virker det dumt hvis jeg ikke har smidt alt på det højeste (eller MEGET tæt på) all i remeber er at det kørte uden problemer og jeg var røv glad for min nye pc

• thomas h
    thomas h Tilmeldt:
    jun 2008

#8   26. maj 2009 XFX GeForce 8800 GTS Extreme (Fabriks overclocket) med 320 MB på kortet
    lyder bare noget mere fancy end geforce 8800 GT smiley

• #9   26. maj 2009 Fandt lige et review på trustedreviews.com så kilden holder 100%

Intel Core2 Duo E6750 - Nyere og bedre end både min og din
    2 GB Kingston hyperx ram på 800 mhz
    Geforce 8800 GT - samme kort som dit..

Og umiddelbart burde det køre noget bedre end både din og min pga den større cpu med det grafikkort.. og her kører crysis i en opløsning på 1680 x 1024 og 4x anti aliasing med en Fps på 24 hvilket slet ikke er uden lag..

• thomas h
    thomas h Tilmeldt:
    jun 2008

#10   26. maj 2009 gav selv 4500-5000 og som sagt var crysis det første spil jeg hentede, (aner ikke hvor mange år det siden) men så har du vel en ca pris på din egen smiley

• #11   26. maj 2009 Det kan også være du har sat den til at vælge dine indstillinger for dig .. Den kan nemlig automatisk vælge de optimale indstillinger som vil køre bedst på dit system og derved har du oplevet at det slet ikke laggede ? smiley

• thomas h
    thomas h Tilmeldt:
    jun 2008

#12   26. maj 2009 yeah men jeg kørte det vist også med 2x anti pew pew

• thomas h
    thomas h Tilmeldt:
    jun 2008

#13   26. maj 2009 det sq lige før jeg sq installere det igen og spille det og se om det min hukommelse som er helt fucked, må være alt den motorcykel kørsel xD

• #14   26. maj 2009 det vil være fedt hvis du gad det thomas.. så kan jeg også lige se om der nu er noget galt med mit system.. ! smiley

• thomas h
    thomas h Tilmeldt:
    jun 2008

#15   26. maj 2009 vil jeg da lige gøre, men må sq hellere komme i seng, kommer vel forhåbenlig solskin imorgen og mere kørsel!

• #16   26. maj 2009 Regn med omkring 2500 kroner hvis du kan presse citronen kan du måske hive 3000 kr hjem.

Delene er gamle dog er nogle af delene bla cpu stadig ret så populære.

Grafikkortet er den største flaskehals i det system. Det er gammelt og forældet.

8800GTS 320 mb bygger på den gamle nvidia G80 chip der er dybt forældet nu.

• #17   26. maj 2009 Jeg ville ikke give en krone mre end max 2000,-
    Det er ikke en ret hurtig computer..

• #18   26. maj 2009 Rasmus - Det er ihvertfald helt forkert.. Grafikkortet er ikke flaskehalsen men derimod er CPU'en .. smiley

Men tænkte også nok at den ikke var mere værd en et par tusind.. men så beholder jeg den sq bare.. smiley

Fede Pede - Jo den er som hurtig nok og den kan også godt køre de nyeste spil .. Men hvis man vil spille med alt på max osv så vil jeg give dig ret, så er det ikke en hurtig computer.. smiley

• #19   26. maj 2009 Der er grund til at den cpu stadig er populær;)

Prøv at smid noget vandkøling efter den og du skal se at den kan overclocke.

3,6 ghz kørte jeg med min gamle E6600 på luftkøling det var tider

• #20   26. maj 2009 Rasmus L - Det ved jeg godt, det var også derfor jeg købte den i tidernes morgen.. smiley Men hvis du f.eks. kører 3DMark og overclocker vil du se at det kun er når du overclocker cpu'en at der sker nogle væsentlige ændringer i resultatet, hvilket må kunkludere at det er den der begrænser grafikkortet..

Kommentér på:
"Gamer" Computers værdi..

Annonce