9.107 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Hæve i en bankautomat Hæve i en bankautomat

Står og skal bruge 16 k til køb af noget DJ-udstyr.

Har visa/dankort i Danske bank.

Hvor meget kan jeg max hæve i automaterne i dag? (Beløbet er til rådighed på min konto)

Kan jeg evt tage rundt til forskellige automater og hæve op til de 16 k, eller bliver kortet så spærret?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hæve i en bankautomat
  • #1   5. jun 2009 Mener max man kan hæve 5000,- i automater om dagen.. Men jeg er ikk sikker..

• Danni
    Danni Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 416
    #2   5. jun 2009 tror kortet vil blive spærret. Hvis du går i forskellige banker og hæver det samme beløb, vil det nok gå under PBS's mistænksomme "forbrug" og dit kort vil blive spærret

• #3   5. jun 2009 hvis du skynder dig rundt til forskellige automater, så kan du vidst hæve noget mere...

• Nikolaj P
    Nikolaj P Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 16
    #4   5. jun 2009 det er forskelligt fra automat til automat

• #5   5. jun 2009 max 5000kr pr. dag. Uanset hvor mange automater du prøver.

• #6   5. jun 2009 du kan ikke løbe så hurtigt men mener danske bank kan du høve ca. 10 kilo

jeg har arbejdernes og har mastercard cash det er det gamle maestrocard ligesom visa elektron der kan jeg hæve 9900kr om dagen

men hvorfor betaler du ikke bare med dit visa der hvor du bestiller det der dj udstyr??

• #7   5. jun 2009 du kan kun hæve 5-6ooo kr om dagen.( forskelligt fra bank til bank). nytter ik noget at tage til flere forskellige automater.. det er sikkerhed der er blevet til til dankort, så du kan kun hæve maks 5-6 tusind om dagen

• #8   5. jun 2009 som de andre siger. 5000 kr i døgnet i en bank. går du i en anden bank lige bagefter kan du hæve 5000 mere. da der går lidt tid før det bliver registret.

dit kort vil ikk blive spærret jo mindre der er ringet ind for at få det spærret. der vil højst komme til at stå på skærmen at du ikk kan hæve flere penge før om 24 timer.

men hvis det er butik, kan du sagtens bare tage det på dankortet.

• #9   5. jun 2009 Sku da meget mere end 5000? Jeg hævede på et tidspunkt 12k da jeg skulle købe mig en scooter.

Mener det er 15k eller 25k max om dagen hos danskebank

• #10   5. jun 2009 Jeg brugte så godt nok et hævekort, men ved ikke om det betyder noget i forhold til visa/master card ?

• #11   5. jun 2009 i arbejdernes landsbank kan du kun hæve 6000 kr om dagen med dankort, har selv bank der

• tommy c
    tommy c Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Svar: 5
    #12   5. jun 2009 Jeg har altså os hævet mere end 5000 i automaten bare over flere gange på en dag....

• #13   5. jun 2009 Jack jeg har arbejdernes landsbank

med mastercard cash

i egen bank 9.900kr pr. døgn

i Jyske Bank 6.000kr pr. døgn

øhh så det passer ikke helt det du skriver

• #14   5. jun 2009 men undskyld jeg spørger alle hvorfor i gider skrive det når forum oplæggeren ikke gider svare på hvorfor han ikke bare betaler varen med sit kort direkte istedet for at skal hæve pengene?????????

• tommy c
    tommy c Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Svar: 5
    #15   5. jun 2009 Nej har bare et helt almindeligt hæve kort, og der hævede jeg over 6000kr i automaterne men ca 1 times mellemrum...

• #16   5. jun 2009 helt enig. dette enme burde være gået død for lang tid siden.

• #17   5. jun 2009 har hævet 9k i danske bank på mastercard uden problemer.
    og kunne hæve i en anden automat..

• #18   5. jun 2009 Alf

ja for han stiller et spørgsmål men svare overhovedet ikke på noget

• #19   5. jun 2009 Kammien * telefoner med mere til salg !! ... i stedet for at lege så klog læs dog og forstå hvad jeg skriver før du kæfter op.. skriver du kan kun hæve 6000 kr om dagen med dankort..

manden har dankort.. hva fanden skal han bruge Master card cash pis og lort informationer, når manden ik har det kort

• #20   5. jun 2009 UDI P
    manden skriver han har VISA/Dankort smiley

så det hvis på plads okey

men glem nu bare forummet for manden svare jo ikke på noget han bliver spurgt om

• #21   8. jun 2009 Ja det skulle købes brugt.

Havde hævet 6 den første da. I går hævede jeg max-beløbet = 6000 kr. Jeg gik 20 meter hen ad gaden og hævede 2 k i nordea, hvorefter det ikke længere var muligt at hæve i nogle automater. Kortet kunne dog godt bruges efterfølgende i butikker...

Kommentér på:
Hæve i en bankautomat

Annonce