1.134 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
2 harddiske i 1 computer? - Hvordan? 2 harddiske i 1 computer? - Hvordan?
Jeg står og mangler lidt plads, så tænker på at sætte harddisken fra min gamle computer i min nye, så pladsen bliver fordobblet.
Efter nogle forsøg finder jeg ud af det ikke bare er, skrue den fast, og ellers sætte nogle kabler til.
Der skal åbenbart mere til.
- Hvad gør jeg?
/Martin.
0 synes godt om
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 739
Guide til hvordan du installerer en SATA harddisk på Windows XP.
(link fjernet)
Denne guide er lavet som en introduktion af kunsten at samle sin egen computer. Jeg vil søge at skabe en forståelse for hvordan det gøres og at det ikke kræver en stor teknisk forståelse, så længe man gør det slavisk og i roligt tempo.
Jeg mener selv der er stor behov for en guide af denne type, da vi typisk ser at unge computer bruger der gerne selv vil bestemme hvad de har i deres system, i stedet for at Merlin eller anden butik har samlet en pc efter nogle faste principper. En anden fordel med guiden er, at folk der vil skifte en del på sin pc kan bruge udpluk af guiden, for at kunne finde ud af hvad man skal holde øje med.
Jeg vil komme ind på hvad der skal sidde hvor selvfølgelig og ikke mindst rækkefølgen
http://www.hardwareonline.dk/show_artikler.aspx?id=115
http://www.baboom.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=110759
apr 2007
Følger: 1 Emner: 90 Svar: 338
Jeg har allerede én harddisk i, men vil gerne have 2.
Jeg ved bare ikke hvordan jeg får dem til at glide sammen, hvis man kan sige det på den måde.
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 11 Svar: 18
nov 2008
apr 2007
Hvad gør jeg så?
nov 2008
(link fjernet)
apr 2007
Har da pillet det hele af!
- Det er præcis den samme som den anden harddisk jeg har indsat.
Der står IDE/ATA
mar 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 36
2 harddiske i 1 computer? - Hvordan?