662 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Anden j
Anden j
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 28

Genier til computer/internet hjælp :)? Genier til computer/internet hjælp :)?

Hejsa genier :-).
Jeg har et problem med mit internet, når jeg f.eks skal spille noget warcraft 3 på battlenet så efter 10 min går den af internettet og kommer tilbage igen efter den har været nede i 3-4 min.
også når jeg surfer normalt på nettet, men det er mest når jeg spiller på battlenettet.
det samme gør den på min fars computer.
Er der nogen der kan hjælpe mig med den slags ting?
eller nogen som har nogle gode idéer til hvad jeg skal gøre?? smiley

Jeg har scannet med ca. 20 virus malware osv programmer fra virus samt formateret den flere gange, ingen af tingene hjalp..

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Genier til computer/internet hjælp :)?
  • #1   11. jun 2009 Kunne godt lyde som om du ikke helt kan trække den forbindelse du er sat til.
    hvilken forbindelse har du ? og hvilken udbyder ?

• Anden j
    Anden j Tilmeldt:
    nov 2008

#2   11. jun 2009 Vores internet er lige blevet opgraderede til 10mbit
    og vi har Tdc smiley

• #3   11. jun 2009 Okay. Jeg arbejder i Fullrate så jeg kender lidt til teknikken smiley

Det lyder lidt som om at du ikke kan trække så meget, så når du belaster linjen så dør den, og resetter. Det er sådan at internet i kobberet måles med dB, og grænsen for hvor lidt støj man må have ligger på omkring 9 dB. derunder bliver linjen ustabil. Hvis du er blevet opgraderet kan det være at der simpelthen ikke er støj nok på linjen. Du skal ringe til TDC og spørger dem om de ikke kan prøve at sætte din hastighed lidt ned, pga ustabilitet. Måske ned til 8 eller 6 mbit. Kør med det i noget dage, spil, download osv, prøv at belaste linjen og se om det ikke er blevet bedrer..

Hvis du vil vide mere kan du evt. pm mig

• Anden j
    Anden j Tilmeldt:
    nov 2008

#4   11. jun 2009 Jeg har ikke andre spil end warcraft 3 smiley så har ikke prøvet andre.

Kommentér på:
Genier til computer/internet hjælp :)?

Annonce