750 visninger
|
Oprettet:
Blevet hacket! HJÆLP {{forumTopicSubject}}
Hej..
Har virkelig brug for hjælp, fra en person som ved meget om det !
Jeg er blevet hacket, 99,9 % sikkert. Min baggrund bliver ændret og programmer bliver åbnet osv.. Vi er flere computere i huset, nu er spørgsmålet så, kan personen nu også få adgang til alle de andre computer i huset, nu når han har fået adgang til en computer? Er helt nede, pga med netbank hvis personen får adgang til det osv.. Håber virkelig på noget hurtig hjælp..
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 277
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 8 Emner: 15 Svar: 677
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 2.046
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 46 Svar: 1.766
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 37
nov 2007
apr 2007
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 487
2) Tag backup af dine ting
3) Formater din coputer
og eller
4) Smid lortet ud og køb en mac eller kør linux
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Svar: 595
maj 2007
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 37
nov 2007
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 556
dec 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 221
Men, skal du køre Windows, vil jeg også sige Avast er det eneste der holder
maj 2007
Så længe du holder dig til:
- WIn XP SP2/3
- Win Vista SP1/2
- Windows 7
Går du ikke helt galt i byen.
Og med Linux, skal vist bare holde dig væk fra ældre ATI-kort, mere eller mindre no-name hardware, samt alle (læs: mange) programmer inden for elektronik-verdenen; det er min erfaring med det.
maj 2007
Kort sagt: hvis Linux ikke svømmer rundt i sin egen sø, er det virkeligt noget møg at rode rundt med. Hvorimod Windows er lidt af en multikunstner. Sådan ser jeg på det
dec 2008
Ja, kender det godt - her er så min version af det: http://blog.blazingangles.net/soapbox/2008/11/derfor-bruger-jeg-linux.html
- Vælg endelig Windows hvis du ønsker dig følgende:
- Hvis du kan li et Sløvt Styresystem der tager ALLE dine computers krafter
- Hvis du kan li at betale op med 2000 kr. for et styresystem vi andre får gratis
- Hvis du drømmer om massere af Virus og Malware vi andre ikke døjer med
- Hvis du konstant vil have fucked op i dine drivere
- Hvis du vil have et overvåget og ikke mindst meget fastlåst styresystem
- Hvis du kan li utalige fejl med intet sigende fejlforklaringer
- Hvis du kan li gentagne formateringer
- Hvis du kan li dårlige muligheder for at selvudfolde dig
- Hvis du kan li et styresystem der er over 6 måneder om at lukke selv kritiske huller
- Hvis du kan li at spendere formuer på store harddiske så du har plads til alt lortet
- OG IKKE MINDST, HVIS DU ELSKER BLUE-SCREEN-OF-DEATH <'3
dec 2008
maj 2007
Vi er alle sammen af forskellige holdninger, nogle hader ting, blot for at hade, mens andre har noget konkret kritik. Så må du selv finde ud af, hvor du hører til
Umiddelbart kan jeg ikke genkende nogle af de 11 punkter. Men hvis folk absolut vil hade MS, skal de da have lov til det. I've been there myself, lige indtil den dag jeg fandt ud af, at Windows egentlig virkede meget godt. Og det er sagt af en tidligere Linux-bruger
Jeg plejede faktisk at få et lille smil hver gang jeg så en BSOD. Men har efterhånden ikke set en i små to år nu
dec 2008
Ja, og så der jo nogen der taler for at sige noget fornuftigt, og så der dem der bare snakker for at høre sig selv snakke - så kan du jo selv finde ud af hvor du høre til -
Du kom med med din mening, jeg kom med min, kan godt nok heller ikke genkende de ting du snakker om...
Jeg kan jo kun smågrine af, du har brug for at puste dig op og kommentere mit indlæg? mener ikke jeg havde noget behov for at kommentere dit??
Sjovt, men sandt - Og Linux tilbyder bare mig de ting jeg har brug for, og det skal siges og høres fra en tidligere Windows bruger..
Men det var da godt du hev den gode gamle frem "Jamen folk hader også bare MS, bare for at hade, bla bla bla" - typisk Windows bruger at sige sådan noget - du har sku aldrig hørt en linux fyr råbe "Ja folk hader også bare linux for at hade, bla bla bla"
Hvor herre bevares altså -
maj 2007
Den ene sværger af nærmest religiøse årsager til enten UNIX eller Windows, mens den anden bruger det system der opfylder hans krav på et givent tidspunkt
maj 2007
maj 2007
dec 2008
Jeg er ikke fanatisk, men desværre kunne Hr. Ulrik hvis ikke rigtigt tåle lidt kritik af hans Windows - så blev han ellers nød til at gi igen den anden vej, ikke med kommentare eller agumentaion for hvorfor han bruger Windows, så det jo bedre og ty til en desperat mands sidste handlinger - et uovervejet angreb, både personligt og på linux... istedet for at forklare lidt om Windows..
Inten er der vil ikke mere og sige om Windows end jeg allerede har påpeget, eller også er du bare smålig og snæversynet... det kan kun guderne vide..
maj 2007
Brain: Jaaah. Du lyder næsten lige som mig, blot tre år tilbage i tiden
maj 2007
maj 2007
dec 2008
maj 2007
maj 2007
dec 2008
Det der er vel dårligt fanatasime...
Manden ville jo slå ihjel for Windows...
Må faktisk indrømme jeg ikke engang gad at læse alt det fis der - nu er det lige voldsomt nok...
Men Simon, så brug du bare Windows, fint med mig... could care less, du vil også tilhænger af Appel kunne jeg forestille mig...
Men vi ved ved alle at det er en debat der aldrig stopper, og at folk aldrig kan blive enige...Sååå, vi kan selvfølgelig bare stoppe her, for jeg står fast på mine standpunkter, Ulrik vil ikke kommentere Windows mere, og Simon er ganske enkelt Fantasisk-Windows-Ridder...
Såååå, men måske en dag på en ComEvnt, kan vi få en stille og rolig og fornuftig debat over en kop kaffe - Og hvis du har fået blodtrykket ned og overlevet til den tid Simon er du selvfølgelig også velkommen, hvis altså ikke din Windows maskine brød ned mens du forsøgte og købe netbilletter på DSB...
Blevet hacket! HJÆLP