{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

A P
A P
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 14

iphone {{forumTopicSubject}}

hej nogle der kan svare mig på hvor når den kommer til DK og om hvis jeg køber en i usa om jeg så kan bruge det danske net til den.??
evt et nummer på en expert på området.??

TAK

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iphone
  • #1   3. jul 2007 Hje en af mine venner har lige købt sådan en. den fungere helt fint her hjemme. han har en side hvor du kan lægge en dansk sotware ind på den smiley

• #2   3. jul 2007 software*

• #3   3. jul 2007 den kommer i 4 kvatal i danmark.

• #4   3. jul 2007 mathias J -- Det værste gang mundlort jeg nogensinde har hørt..

Den kommer til efteråret,, senest december..

Man kan ikke bruge den i danmark da de kun laver dem med indbygget AT&T simkort (indtil videre) hvilket betyder den skal bruges med et AT&T abonnement, og så vidt jeg ved dækker det ikke i danmark...

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #5   3. jul 2007 Ihhhh hvor er i dog kloge.....
    Jo den kan godt bruges i DK, men kun meget begrænset.
    For det første skal den låses op. Er i øjeblikket låst til AT&T og for det andet er der ikke meget man bruge den til.
    Du kan ringe og modtage opkald, tage billeder (men ikke sende dem) samt bruge den til at høre musik. And thats it.
    Du kan ikke gå på nettet med den og benytte dig af de muligheder, og som sagt heller ikke sende billederne.
    Så lige pt. er der flere funktioner for dig med f.eks en SE W8... et eller andet.
    iPhone kommer til Europa i 4. kvartal, og man satser på den rammer butikkerne inden jul. SÅ er alle børnesygdommene også kurreret.
    Om den får andre specs. vides ikke endnu. Der er stor forskel på det europæiske marked og det amerikanske.
    Bla. bruger vi 3G net hvorimod de bruger WiFi og Egprs.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#6   3. jul 2007 Michael: Som så mange andre telefoner er den en tri-band, derfor kan den godt køre på andre gsm-net

• A P
    A P Tilmeldt:
    maj 2007

#7   3. jul 2007 ok.. øv øv.. hvad tror i den vil blive solgt for i DK .? eller vil det kunne svare sig at købe den i USA..??

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#8   3. jul 2007 Umuligt at sige en pris. Kommer an på hvor mange penge teleselskaberne smider efter den.
    Hvis du skal til USA, kan du måske spare lidt, men køber du den over nettet sparer du intet. Mit råd. Vent, du får intet ud af den amerikanske software.

• A P
    A P Tilmeldt:
    maj 2007

#9   3. jul 2007 ok men hvis jeg nu tager til usa og køber en og tager den til DK så kan jeg jo ikke bruge den selv om den til den tid er kommet til DK, fordi den er med amrikanske software..?

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#10   3. jul 2007 Du sparer INTET ved at købe den i USA. den bliver møgdyr. Du binder dig også til abonnement hos AT&T, og det er penge ligeud af vinduet. med mindre du er på ferie i USA. Det er for dyrt at ringe med den i dk.
    Når der kommer en europæisk version, kan den måske godt opdateres, men der er nok også noget nyere/bedre hardware i den europæiske iPhone.
    Glem nu alt om Iphone indtil den rammer de danske butikker.

• A P
    A P Tilmeldt:
    maj 2007

#11   3. jul 2007 nej SKAL have den og ikke alt det andet møg der er i DK

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#12   3. jul 2007 Alt det andet "møg" der er i DK, har flere funktioner end iPhone (pt) selv en 6310i kan bruges til mere lige nu.

Men ok. Køb du bare en iPhone i USA. betal dyre domme for den, og find ud af den er så danmarks dyreste 4/8gb ipod/kamera. For det er hvad du kan bruge den til.
    God fornøjelse med den, og gør os og apple den tjeneste ikke at svine den til fordi du har dummet dig.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#13   3. jul 2007 Desuden kan du ikke bruge EDGE til meget i DK

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#14   3. jul 2007 Michael W: iPhone har endda quadband, GSM 850/900/1800/1900 så den kan sagtens bruges i Danmark.

• #15   3. jul 2007 Tosse 2 -- det nytter jo ikk noget at låse den op, når AT&T kortet ikk ka' tages ud.. eller jo, hvis du har lyst til at åbne den... så har du, som du siger en helt alm. tlf, uden de funktioner som iPhonen tilbyder...

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#16   3. jul 2007 Jo man kan sagtens smide et andet simkort i, men man slipper ikke for at betale AT&T. Det med at bruge den i DK, var mere med henblik på at ringe osv.

• A P
    A P Tilmeldt:
    maj 2007

#17   3. jul 2007 Tosse 2< den er sku da ikke dyr ca pris 9kilo.. og designet er langt federe ind det der er i DK pt. Så...
    og jeg er ikke typen der sviner ting til så glem pjat..

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#18   3. jul 2007 AP: Jo den er dyr, for du er bundet til AT&T i 24 måneder. Det er 1200 dollars oveni...
    Altså 6500,- oveni i prisen for telefonen... Dertil ens eget forbrug.

• #19   3. jul 2007 De har udregnet at den koster 11.000kr efter bindingsperioden, for amerikanerne...

Men Tosse 2 -- I grunden behøves du ikke at binde dig til AT&T for det er jo noget du selv ordner hjemme i iTunes og ikke i butikken,, det step burde da kunne springes over... :S

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#20   3. jul 2007 M*: Nixen, de bliver kun solgt med AT&T abonnement. telefonen skal først aktiveres via iTunes, men du kan ikke bruge den til andre selskaber før den er aktiveret.
    Hvis man vil opsige AT&T før de 2 år er gået, koster det 1300$

• #21   4. jul 2007 Som jeg har forstået det så går du ind til apple og køber telefonen, uden at de får nogle personlige oplysninger om dig..

dvs. du kan gå hjem, få den låst op hos en der tager 200-500 kr for det, og så har AT&T jo intet at gøre, for du har ikke aktiveret den.

Men self. så kan du jo først bruge den når der kommer mulighed for at aktivere hos andre selskaber :S

Kommentér på:
iphone

Annonce