{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

Nokia 5800 vurdering! ;) {{forumTopicSubject}}

Hey folkens smiley

Sidder lidt og overvejer køb af ny mobil smiley
Har kigget lidt på Nokia 5800, og syntes den ser rigtig fornuftig ud til pengene smiley
Har i nogle gode/dårlige ting at sige om den?-> BEGRUND tak smiley

Og kunne i foreslår andre mobiler, gerne Touch til ca samme prisleje? smiley

Skifter xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nokia 5800 vurdering! ;)
  • #1   27. jun 2009 Har selv en, har haft den 5 mdr nu, og er rigtigt godt tilfreds med den - kan ikke sætte en finger på den smiley

• #2   27. jun 2009 Har selv været ved at købe den. Én af kærestens veninder havde købt den og kom forbi da jeg gerne lige ville se den "live" først. Sådan alt i alt er det sgu en meget god/fed telefon. Touch virker okay når man tænker på det er billigtouch. Synes dog den er en smule uhandy, stor og en smule klodset. Fravalgte den selv og brugte lidt ekstra for at købe en Htc Magic. Nokia spår 5800 til at være den meste solgte smartphone i 2009. Tror ikke de tager helt fejl. Perosnligt er den dog ikke mig, så heller smide lidt ekstra og få en ordentlig smartphone.

• #3   27. jun 2009 Røvpiraten - Hvad gav du for den Magic?
    Er du tilfreds med den?
    Er den god?

• #4   27. jun 2009 Gav 899 hos 3 med 3boost499.
    Er YDERST tilfreds med den. Virkelig en lækker telefon. Har intet dårligt at sige om den endnu. Er alle pengene værd indtil videre. Ville vælge Htc Magic frem for f.eks Iphone any day. Alt i alt en virkelig lækker telefon.
    Se evt diverse anmeldelser rundt omkring på nettet.

• #5   27. jun 2009 Røvpiraten - Vil jeg lige kigge på smiley

• #6   27. jun 2009 Du ska tænke på Magic kun findes med engelsk software, hvilket også betyder at der ikke er dansk ordbog på den så du skal selv ligge alle ord ind? smiley

Jeg har selv HTC Diamond2 og den er for lækker, smiley

• #7   27. jun 2009 Skal dog lige siges dette er en internettelefon. Bruger du ikke rigtigt internet på din fon er Htc Magic ikke for dig smiley
    Er jo trods alt TeamGoogle der har lavet styresystem osv. Google, gmail og andre googleprodukter ligger automatisk på telefonen.

• #8   27. jun 2009 Lasse, telefonen lærer af det du skriver. samtidig går det som en leg at skrive på den. Har også æøå med. Android(styresystemet) er opensource så hvis htc/google ikke laver det snart ligger det hurtigt på markedet alligevel. Synes dog ikke det er en gene for mig. Den lærer det hurtigt.

• #9   27. jun 2009 Okay synes bar ikk rigtig jeg lig var tændt på det smiley

• #10   27. jun 2009 Okay synes bar ikk rigtig jeg lig var tændt på det smiley

• #11   27. jun 2009 Du går glip af noget smiley Har kun leget hurtigt med diamond2 men synes ikke den kan måle sig med magic. magic kan alt hvad diamond2 kan og så lidt ekstra. Fede ved magic er også at du kan peronliggøre den så meget. Lave "skrivebordene" fuldstændig som du vil have dem. Mange mange muligheder.

Kommentér på:
Nokia 5800 vurdering! ;)

Annonce