samsung ultra touch?? {{forumTopicSubject}}
godaften folkens, jeg har lige købt den nye samsung ultra touch ved telia, og så er jeg lige kommet til og læse det her på samsungs hjemme side:
Samsung Ultra TOUCH har indbygget GPS-modul og findes i to versioner.
Den ene version har to års gratis licens af ROUTE 66 navigations service, hvor kort over Danmark, Sverige, Norge of Finland medfølger. Licensen inkluderer også to års gratis opdatering af de medfølgende kort.
Kortene er gemt lokalt på et medfølgende hukommelseskort hvilket indebær at du ikke skal betale ekstra når du anvender navigationstjenesten. Stemmeguiding sker på de respektive sprog. Skulle du køre forkert planlægges din rejserute helt automatisk om. Andre funktioner, der understøttes er f.eks. 3D grafik, interessepunkter og pedestrian mode.
Den anden version leveres uden ROUTE 66 og hukommelseskort, men med navigationstjenesten Google maps. Bemærk venligst, at supplere med ROUTE 66 navigationstjeneste kan ikke foretages med tilbagevirkende kraft, og at der findes en prisforskel mellem de forskellige versioner.
det jeg ikk forstår er at der fulgte et hukommelseskort med til min mobil men ingen route 66 software og det ville jeg da mene at der burde være efter hvad der står.
så er der nogle der kan komme med en forklaring på mit problem?
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 65 Svar: 334
tilbehør
Til Samsung Ultra TOUCH medfølger standardbatteri, rejseoplader, 3,5 mm headset-adapter, stereo headset og et PC-kit inklusiv
USB-kabel. Til modeller med ROUTE 66 navigeringstjeneste medfølger desuden et 1 GB microSD-hukommelseskort og kort over Danmark, Sverige, Norge og Finland.
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 65 Svar: 334
samsung ultra touch??