{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

iPhone 3GS og Apps hjælp!! {{forumTopicSubject}}

Hey drenge

Jeg sidder med min nyindkøbte iPhone 3GS og vil gerne ha den klonet med min gamle iPhone 3G.

Jeg har lavet en sikkerhedskopi af den gamle 3G som jeg har lagt ind på min 3GS og det virker sådan som også udemærket alt kommer ind PÅ NÆR alle mine apps (programmer, spil ja kort sagt alt) Når jeg sætter hak i itunes under programmer viser den bare som om der intet er?

Hvad pokker gør jeg her? Lidt ekspert hjælp please smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPhone 3GS og Apps hjælp!!
  • Tommy F
    Tommy F Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 48
    #1   13. aug 2009 Det letteste er nok bare at hente dem fra itunes igen, du har jo betalt for dem en gang så det burde bare virke.

• #2   13. aug 2009 Hey Tommy

Ok, men jeg skulle bare mene det kunne lade sig gøre.. Alt ander virker da lidt tåbeligt.. Hvad gjorde du da du skiftede fra din 3G til 3GS? Du hentede måske hele lortet igen?

• Tommy F
    Tommy F Tilmeldt:
    jan 2007

#3   13. aug 2009 Jeps jeg hentede det hele igen, ville ikke indlæse backup fra den gamle men hellere "bygge" den nye op fra bunden.

• #4   13. aug 2009 Ok, har jeg gjort allerede een gang allerede og det gider jeg ikke igen smiley Men kan jo være jeg bliver nød til det..

Fik du forresten min sms med min mail?

• Tommy F
    Tommy F Tilmeldt:
    jan 2007

#5   13. aug 2009 Ja tak, den er landet - jeg har iværksat revisoren med en kopi

• #6   13. aug 2009 Perfekt. Ser frem til at modtage smiley

• #7   13. aug 2009 Ja når du først har betalt for det een gang kan du bare gå ind via den samme itunes konto og hente det gratis igen smiley

Du skal somsagt bare sørge for det er den samme konto du er logget ind på.

Det der sker er så når du prøver at hente det igen sige den at du har allerede hentet programmet een gang og om du vil hente og installere det igen smiley Nemt, hurtigt og gratis

• #8   13. aug 2009 Ja hvis du har lyst til at dele konto oplysninger osv med dine kammerater kan du vel i realiteten godt..

Kommentér på:
iPhone 3GS og Apps hjælp!!

Annonce