1.674 visninger
|
Oprettet:
iPod touch musik problem - iTunes! {{forumTopicSubject}}
Jeg vil gerne have lagt noget musik over på min ipod touch, men inde under ipoden -> musik, er alt musikken farvet gråt, og jeg kan hverken tilføje eller slette musik. Det er nærmest låst fast.
Håber der er en klog mand/kvinde der kan løse mit problem!
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 24 Svar: 440
apr 2007
Følger: 1 Emner: 90 Svar: 338
- Har også jailbreaket den, og hvis jeg skal til at gendanne den igen, bliver det godt nok en lang håret process at installere alle programmer igen!
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 24 Svar: 440
apr 2007
Følger: 1 Emner: 90 Svar: 338
Jeg gendannede den bare. Tror sku ikke helt på det med at garantien ryger hvis man gør det.
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.911
Først og fremmest, der er INTET i vejen med hverken iTunes, iPod eller Windows 7.
Grunden til at det er gråt, er at iTunes viser hvad der er på din iPod, men du får ikke lov til at slette det direkte fra iPod'en.
Det du skal gøre, er at indstille iTunes til hvad du vil have på din iPod.
Jeg vil anbefale du laver en spilleliste der f.eks. hedder "iPod Touch".
Så går du op i musik (ikke iPod > Musik) og trækker de sange/albums du vil have på din iPod over i spillelisten.
Når det er gjort, trykker du på navnet på din iPod ude til venstre, og der kan du se lidt oplysninger om firmware o.s.v.
Tryk da på fanebladet Musik i toppen, og der vælger du at den kun skal synkronisere med den spilleliste der hedder iPod Touch.
Så trykker du anvend, og den begynder nu at synkronisere. Det vil sige, alle sange på iPod'en bliver slettet, og kun de sange der er i spillelisten, vil blive overført til din iPod.
Det er en smart måde at holde styr på hvad du har på din iPod, for hvis du har 100 gb musik, men kun en 8 gb iPod, er der ikke plads til det hele, og det vil bare give en masse unødige fejlmeddelelser.
iPod touch musik problem - iTunes!