{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Fjernsyn, nogen med forstand? {{forumTopicSubject}}

Jeg aner nemlig absolut intet om det?

Hvilken af disse to er umiddelbart bedst?

Sort Philips 32" LCD-TV med Digital Crystal Clear og Progressiv Scan, som giver dig 28.9 milliarder flotte og skarpe farver uden flimmer.
TV'et er udstyret med 2xHDMI så du kan tilslutte dine eksterne enheder og med USB indgangen kan du tilslutte din eksterne USB enhed så du kan afspille filer direkte herfra, her understøttes bl.a. MP3 og JPG formater.
Philips har udviklet en genial teknologi som giver dig en god lydoplevelse igennem Virtuel Dolby Digital.
Med den integrerede digitale DVB-T tuner til terrestrial (antenne) signalet kan du modtage det digitale TV signal.

Flot og elegant LCD-TV fra Samsung. 32" HD-Ready LCD-TV med HIGH kontrast og 1366x768 opløsning. 2x3w højttalere med SRS Trusurround HD og Dolby Digital Plus som giver dig ægte surround oplevelse. HDMI og Scart tilslutning samt PC tilslutning, hvilket gør at du kan bruge dette LCD-TV som ekstern PC skærm. Indbyggede DVB-T og DVB-C tunere som understøtter både MPEG4 og 2, gør at du kan modtage det digitale TV signal.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjernsyn, nogen med forstand?
  • #1   17. aug 2009 jeg havde sku nok snuppet det phillips

• #2   17. aug 2009 Ingen af dem før jeg fik flere informationer, såsom model nummer eller lign.

Det der er bare salgstaler, som ikke kan bruges til ret meget.

• #3   17. aug 2009 Jeg ville ikke købe et Hd Ready fjernsyn lige nu. Kun Full HD Evt. vente 2 måneder endnu og købe et 100 hz når de er kommet ned i pris.

Uanset hvad så skal man se fjernsynet med Full HD og analog TV signal og se billedet. Pga opskaleringen kan billedet blive dårligt og der er stor forskel på tvet.

• #4   17. aug 2009 der er jo ik nogle tv signaler der kører full hd. og tøsen er nok ik en hifi nørd. mon ik bare hun ska bruge et pænt tv der står ok

• #5   17. aug 2009
    F. S

Hvad kan du lige bruge et 32" full hd tv til? Det er jo bevist du ikke kan se forskel i den størrelse. Hvis du siger andet, lyver du fandme smiley

• #6   17. aug 2009 Lige pt kan du kun bruge det når du ser blueray, men hvorfor købe gammel teknik? Så skal den være billig, ellers ville jeg købe Full HD, ellers skal man købe ny fjernsyn igen om 2 år når vi (forhåbentligt) langt om længe har fået Full HD TV

• #7   17. aug 2009
    F. S

Du ved tydeligvis ikke hvad du snakker om. En fuld hd opløsning på et 32" kan ikke ses, der er hd lige så godt. Hvad angår teknikken, der kan jeg forstå dig. Men dit full hd snak er jo fuldstændig ligegyldigt i den størrelse.

• #8   17. aug 2009 det er jo nok heller ik de dyre fjernsyn hun har kik på

• #9   17. aug 2009 Har selv et 40 tommers sony, og jeg synes der er stor forskell til hd ready. Om det er anderledes ved 32" tør jeg ikke sige.

Men vil heller ikke fraråde nogen at købe Hd ready, men synes man bliver snydt i de her tider hvis man køber Hd ready da Full HD på de rigtige sider findes til rigtig gode priser.

Hd ready 32" ville jeg i hvert fald ikke betale mere end 3000 kr for.

• #10   17. aug 2009 Tak for svarene folkens. Prøver om jeg kan fatte bare lidt at det der står smiley

Kommentér på:
Fjernsyn, nogen med forstand?

Annonce