{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste gratis antivirus program?
  • ll .
    ll . Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
    #1   18. aug 2009 ja

• #2   18. aug 2009 AVG

• #3   18. aug 2009 Men hvad??

• #4   18. aug 2009 Avg eller Avast er nogle meget gode bud.

• #5   18. aug 2009 Avast!
    Pisse lækkert og gratis.

• #7   18. aug 2009 Jeg må indrømme kun at have dårlige erfaringer med de gratis programmer. De ser ud til at virke fint, men hvis man installere et betalt program på en computer med fx AVG, så opdager man hvor meget lort AVG har lukket igennem. Jeg har selv norton, og betaler for det. 360kr pr år ca. og kan bruge det på 3 computere. det er 120kr pr pc. pr år. Det ødelægger hvert fald ikke budgettet, og det virker bare. Jeg har også haft Kaspersky antivirus, og det kan også anbefales..

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 185
    #8   18. aug 2009 Jeg kan varmt anbefale avast ligesom flere andre, den fungere udemærket, sløver ikke computeren og har ikke lukket nogle viruser igennem(den har fanget nogle stykker), jeg har et betalingsprogram (norman) på min studiebærbar, fordi det flugte gratis med, og helt ærligt, jeg synes der er nogen forskel på den og så avast, jeg kan i hvert fald ikke se nogen ide i at bruge et betalingsprogram, når et gratis program går det lige så godt.

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #9   19. aug 2009 Helt klart AVG.. Det kører bare. Havde norton før, syntes det trak for meget på computeren og gjorde den sløvere..

Kommentér på:
Bedste gratis antivirus program?

Annonce