{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Overgang fra PC til Mac?? {{forumTopicSubject}}

Jeg er total mac neewbie (dog stadig uden mac) men af de ting jeg har til min pc (programmer, usb dongle, spil ect.) er der noget af det jeg kan bruge til en mac eller skal de speciel indkøbes?

Jeg har photoshop på min PC (elsker mig meget dyrtindkøbte program, mener jeg gav 6000kr for licensen) Kan jeg bruge det på mac eller skal jeg købe det specielt til mac og hvis ja, er der nogen der ved hvad det vil koste?

Andet info/råd til skifte til mac modtages gerne smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overgang fra PC til Mac??
  • #1   19. aug 2009 Fordi jeg starter på teknisk skole (medie) og der bruges kun mac, derfor vil jeg gerne ga mulighed for at øve mig hjemme, lave opgave mm.

• #2   19. aug 2009 Oki, dvs. jeg behøver ikke købe en ny photoshop license? Bootcamp er det noget man selv kan indstaller? (hvis man indet kender til mac?)

• #3   19. aug 2009 Altså det er jo bare en licens, du har, så kan du hente programmet hvorfra du vil og så bruge den kode, så længe kun du bruger koden.. Det samme med en windows OS, køber du en licens key der ikk er en OEM, så kan du bruge den på den computer du har nu, køber du en ny, kan du smide det over på den også, hvis du så sletter det på den du havde den på før..

Sådan har jeg forstået det med det Licens..

• #4   19. aug 2009 Dennis:
    Det vil jeg også mene, men da photo får både til PC og Mac er jeg ikke sikker på at en PC kode/license kan bruges til en mac?

Men jeg har skrevet til adobe idag, så må jeg se hvad de siger

Kommentér på:
Overgang fra PC til Mac??

Annonce