{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

boegerogpapir.dk {{forumTopicSubject}}

hejsa er der nogle af jer der har bestilt fra bøger og papirs hjemmeside ? for jeg bestilte nogle bøger her den 13/8-09 og jeg har stadig ikke hørt fra dem endnu selv om jeg har haft skrevet til dem og jeg har været nede i vores lokale bøger og papir også men de kunne ikke hjælpe og har fået nogle tlf og nogle email adr også men de kan heller ikke hjælpe de steder så hvad gør man så når de har ens dankort oplysninger og jeg har en ordre seddel men når de ikke svare kan jeg jo ikke få annuleret min ordre heller. Nogle svar på hvad man så gør ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  boegerogpapir.dk
  • camilla k
    camilla k Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #1   20. aug 2009 Bruger normalt kun bogguiden.dk til at bestille hjemmefra. Så kan jeg hente bogen i den lokale boghandel og betale der for den. Og der skal jeg heller ikke tænke på porto.

Men ring dog til dem

• #2   20. aug 2009 hejsa de har kun oplyst mail adr og den er der skrevet til men uden svar og fik nogle tlfnr nede i vores lokale bøger og papir butik og dem er der også ringet til men de kunne ikke hjælpe fik dog en mail adr som jeg skrev til men de kunne heller ikke hjælpe mig desværre

Kommentér på:
boegerogpapir.dk

Annonce