253 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

hjælp til bærbar hjælp til bærbar

Har lige købt denne bærbar computer:

http://alatest.dk/produktinformation/baerbare-pcere/fujitsu-siemens-amilo-xa-2529-7006/pd3-54164160,30/

Har givet 2500kr for den,

Det viser sig så at jack-stikket er defekt, så jeg ikke kan høre noget gennem headset og eksterne højtalere. Har så købt en usb nøgle med jack-stik som udgang, hvor den så tager lyden fra bundkortet, så jeg igen kan høre noget gennem headset og lign.

Mit spg lyder så på skal jeg se om jeg kan få handlen til at gå tilbage eller beholde den selvom den er defekt .Skal lige siges at nøglen kostede 150 så ikke så dyrt, men computeren er jo stadig defekt.

Den kostede som sagt 2500kr, så er computeren så "god" at det ville være dumt at få handlen til at gå tilbage?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til bærbar
  • #1   25. aug 2009 købt i butik eller privat. . ???

• #2   25. aug 2009 har du været inde i enhedshåndtering og tjekket at lydkortet er instaleret ?

• #3   25. aug 2009 Efter min mening har du gjort et godt køb, selvom den har den lille defekt. Det kan opvejes af den USB-ting du har købt og det ser ud til at være en pæn "stor" computer, som ville være svær at finde til den pris andre steder.
    Hvis du kommer til at mangle USb-porte, kan du jo købe en HUB til den.

• #4   25. aug 2009 Karsten > <
    Den vil godt afspille på de indbyggede højtalere, så det må jo være installeret ?

Big $
    Den er købt privat

Jette F
    Ja okay, det vil jeg skam overveje så.

• #5   25. aug 2009 når privat, har du altså ingen returret. .
    så skal du gå rettens vej, og skal kunne bevise at sælger VIDSTE den var defekt. .

Kommentér på:
hjælp til bærbar

Annonce