{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Mads .
Mads .
Tilmeldt:
20. mar 2007
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 100

DVI eller VGA? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg endelig taget mig sammen til at købe et kabel så jeg kan fyre min Mac op på mit 40" Full HD tv og sidde i sofaen med trådløst tastatur og mus.

Men jeg er i tvivl om hvilket kabel jeg helst skal vælge (hvor opløsningen og kvaliteten er bedst)

Under alle omstændigheder skal det hedder Mini DVI --> ??? og jeg har 2 valgmuligheder:

Mini DVI --> DVI --> HDMI
eller
Mini DVI --> VGA

Er det ligemeget hvilken en jeg vælger eller er der forskel? Grunden til jeg er i tvivl er fordi jeg ikke ved hvilken kvalitet Mini DVI kan sende i, og om det så derfor overhovedet kan betale sig at investere i et dyrt DVI --> HDMI kabel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DVI eller VGA?
  • #1   1. sep 2009 DVI er digital, og VGA er analog. Så DVI giver det bedste signal. HDMI er også digitalt. Hvis muligt undgå VGA smiley

  • Mads .
    Mads . Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 100
    #2   1. sep 2009 Tak for svarene! Jeg regnede også at HDMI var bedst, men jeg havde ikke lige sat mig ind i DVI osv.

    Men der bliver bestilt DVI --> HDMI nu smiley


  • Mads .
    Mads . Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 100
    #3   1. sep 2009 Nu er jeg så heldig at mit arbejde kan fuske lidt, og jeg kan bruge min løn før skat til at købe på proshop.dk engang imellem ( sch smiley )

    Jeg skal alligevel have mus, tastatur, taske, ram og lidt andre småting, så køber det bare med der.

    Men ellers tak for tilbudet!


  • Mads .
    Mads . Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 100
    #4   1. sep 2009 Ja, jeg klager overhovedet heller ikke!

Kommentér på:
DVI eller VGA?

Annonce