{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computer værdi? :)
  • #1   2. sep 2009 1000-1500

• #2   2. sep 2009 Højest 1.000 kr.

• #3   2. sep 2009 Er den dårlig til at spille osv? smiley

• #5   2. sep 2009 Den er dårlig og dyr.

• #7   2. sep 2009 Giver de andre ret.

• #8   2. sep 2009 max 500kr, det er en megte gammel og forældet teknologi

• #9   2. sep 2009 kommer vel lidt an på, hvilket grafikkort det er.. mere einfo end bate ATI 512mb. .
    men den tager på ingen måde nye spil men med det rigtige gfx kort, kan den godt spille..
    jeg har selv ca det samme, med et ATI X1950 kort, og jeg kan spille, Farcry 2 og COD4, plus mange andre..
    dog er FarCry 2, kun LIGE den kan trække det spilbart. .

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #10   2. sep 2009 Grafikkortet er næsten ligegyldigt i denne sammenhæng.

Der er meget stror sandsynlighed for at den kun kører AGP, derfor er en opgradering af grafikkortet udelukket.
    Det er en meget gammel CPU, og computeren har faktisk ikke nogle gode specs, det der er mest værd er nok strømforsyningen. Chill Innovation laver nogle gode stabile strømforsyninger.

Men 1000 kr og ikke en øre mere. Så er du ikke blevet snydt, men du har heller ikke fået en gamer-pc.

• #11   2. sep 2009 Ej.. Tror nu nok det er PCI Express..

• #12   2. sep 2009 Brian: når der bliver spurgt om at spille her, så er grafikkortet næsten afgørende, for om den kan det...

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #13   2. sep 2009 Big $ >> Det er korrekt, men et grafikkort er nemt at skifte, og det koster ikke meget hvis ellers resten understøtter dette.
    Derfor er det mere afgørende hvilket bundkort/CPU der sidder i, da det er forholdsvis dyrere at skifte.
    Hvis det kun er AGP der er i, så er det næsten umuligt at finde et fornuftigt grafikkort til spil.
    Hvis det er en ældre sløv type DDR eller DDR2 ram der sidder i, så er det også helt i skoven.
    Og sidst men ikke mindst, så er Pentium 4 ved at være oldnordisk, og det vil som regel heller ikke være muligt at finde nyrere cpu at smide i.

Derfor ser jeg grafikkortet som værende en mindre faktor, hvis det andet er i orden.

Lasse >> Det kan være PCI express, det ligger lige på vippen, jeg havde selv en P4 3,4 med PCI express grafikkort, fordi jeg i sin tid var villig til at ofre de 800 kr ekstra for bundkortet alene, i forhold til et tilsvarende uden PCI express.
    Jeg har også en P4 3,0 til at stå, som ikke bliver brugt overhovedet, den har "kun" AGP, men er ellers godt bestykket. Den er fra samme periode som den anden, men har dog tilhørt min lillebror.

• #14   2. sep 2009 MAX 1000, stationære er ikke en skid værd nu om dage hvis de er bagud med hardwaren

Kommentér på:
Computer værdi? :)

Annonce