546 visninger
|
Oprettet:
Nyt kabinet? :) {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg overvejer at købe nyt kabinet, og har fundet et jeg syntes er fedt, men jeg er i tvivl om hvad der følger med?
Og kan alle computer dele flyttes over i den? Men er en 4år gammel packard bell, modellen kender jeg desværre ikke på stående fod.
Og følger det blå lys indei med osv?
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 71 Svar: 539
(link fjernet)
maj 2007
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
Det er ikke lige verdens bedste kabinet. Men ok, hvis man ikke har andet, og man mangler et til billige penge. Så vidt jeg husker, så er det blå lys "kun" i blæserne der følger med kabinettet, og så selvfølgelig i fronten.
De målinger der bliver taget ud til fronten de passer som regel ikke ret godt. Men det ser da fint ud.
Blæserne der følger med har en tendens at begynde at larme, men hvis man skifter dem, så mister man jo selvfølgelig det blå lys.
Jeg kan ikke anbefale kabinettet, men af mangel på bedre går det nok an.
Det er ikke sikkert din Packard Bell vil passe i kabinettet, der kan være noget med bagpladen hvor tilslutningerne er, som ikke passer.
Derudover er det ikke sikkert bundkortet passer med de sokler der er, da det sikkert er et speciallavet micro-atx bundkort.
Strømforsyningen i Packard Bell kan i nogle tilfælde være mindre, og dermed ikke følge den normale form-faktor.
Drevene i dit Packard Bell kabinet, er sikkert integreret uden front, så hvis du skifter kabinettet, så vil du få nogle tåbeligt udseende drev, som ikke er beskyttet, eller du skal skifte dem.
Kortlæser mv, som sidder i din Packard Bell vil sikkert ikke kunne flyttes over.
Jeg ville sige et bedre kabinet kunne være noget i retning af Chieftec eller Antec eller AOpen hvis det skal være billigere.
Jeg har selv sådan et stående: (link fjernet)
Det var meningen den skulle bruges til min egen PC, men det er aldrig blevet til noget, så den er ny og ubrugt, den kan du godt få billigere end den du kigger på, hvis det er på grund af pengene du vælger den.
okt 2007
Jeg køre nemlig det tema med min computer, blank sort, men blå lys
Sådan noget som bundkortet osv, man kam ikke bare borde ny huller til et så det kan sættes i?
maj 2007
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
Men prøv at finde et kabinet fra Antec, Chieftec, Aopen eller lignende hvis du vil have et godt kabinet.
Men som "nødløsning", så er den nok god nok.
okt 2007
Jeg tror jeg tager chancen
Hvis det ikke funger, så er der heldigvis 14 dages returret
Så kan jeg bare få pengene igen
okt 2007
okt 2007
somsagt er der 14 dages returret
okt 2007