Hvorfor virker min computer skærm ikke {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg sidder lidt og håber på at der sidder en IT nørd derude der kan hjælpe mig.
Problemet ligger i, at jeg i dag har fået min nye dejlige computer hjem - og selvfølgelig vil jeg gerne prøve den med det samme og sætter stik osv. i, men da jeg kommer til at skulle putte skærmstikket i, så kan jeg ikke finde nogen steder stikket passer?
På computeren er "stikket" eller hvad vi nu skal kalde det lilla, men mit skærmstik er blåt og meget mindre.
Derefter fandt jeg så et seperat stik hvor der stod "club" på, og jeg tænkte at det eventuelt kunne være en converter til skærmen, men det stik den converteren passer i har jeg aldrig set før? Der står godt nok DVI ved siden af, men det ser ikke ud som om den virker?
Er der nogen der ved om det er skærmen eller hvad det er, der er problemet?
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 802
HDMI er "lille" aflangt og fladt. Du skal så vidt muligt bruge DVI eller HDMI, VGA er analog og giver det "dårligste billed" Og det er ligegylldigt om farven er lille, pink, gul, grå, sort eller med stjerner på.
mar 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 57
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 7
Det er et DVI og hvis den er ny er det helt sikkert en converter fra DVI (hvidt) til VGA (Lilla) ?
mar 2009
Der er to af dem, ved siden af hinanden, og sidder sådan lidt langt nede på computeren.
Synes bare ikke det virker på nogen måde?
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 1.161
De 2 hvide der sidder langt nede på computeren, er dit grafikkort. Der er 2 udgange på.
Der skal du sætte din converter i, og så sætte skærmen i den converter.
mar 2009
okt 2007
mar 2009
okt 2007
Det kan være grafikkort, ram,cpu eller bundkort.
mar 2009
Hvorfor virker min computer skærm ikke