{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Telia/Telecare? Hvem skal betale? {{forumTopicSubject}}

Hej BB

Jeg har været så heldig at få ombyttet min iPhone anden gang den var oppe ved telecare.

Første gang den var deroppe, fik jeg af vide den var væske skadet og at de ikke ville lave den.
Jeg blev sur over dette og betalte de 175.kr i gebyr for at få min telefon tilbage, og gik videre med sagen.

Nu er vi kommet så langt at min telefon har været hos telecare for anden gang, og de har valgt at ombytte den.
Jeg var i Telia igår for at hører hvad vi skulle gøre ved de 175.kr, de sagde jeg skulle ringe til kundeservice.
Jeg tog hjem, ringede til kunde service som siger at jeg skal tage den med telecare.

Jeg har lige snakket med telecare, som siger at jeg skal tage fat i telia igen..

Nogle der har været ude for det samme som ved hvem der skal give mig de penge tilbage..

//wakk0_-


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telia/Telecare? Hvem skal betale?
  • #1   15. sep 2009 Det er Telecare der i principppet skal tilbagebetale dem, det er administration/servicegebyr fra deres side, og dem der har modtaget hver en krone.
    Men hvis de ikke er til at snakke med, er det Telia den skal køre igennem, da det er dem der har sendt den til Telecare, og står for alt administrationen igennem dem, forstå mig ret, det er dem der har leveret den til dem, og ikke dig. Derfor skal de fortsat hjælpe dig.


  • #2   15. sep 2009 Okay.. Men når jeg snakker med Telecare, så siger de at det er Telia der skal udbetale dem, men jeg mener også måske at det er Telecare, for de har jo nok fået pengene fra Telia i sidste ende..



  • #3   15. sep 2009 det noget svineri. men det koster jo ik dem noget og sende dig frem og tilbage....

  • #4   15. sep 2009 Har du betalt pengene i Teliabutikken eller hvordan?

  • #5   15. sep 2009 Pengene er blevet betalt i Telia butikken, ja..

    Det var dem der opkrævede gebyret..


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #6   15. sep 2009 Du har vel afleveret og betalt hos Telia, derfor er det hos dem du har din reklamation, ikke ved Telecare.

  • #7   15. sep 2009 Fint, så går du bare ned i Telia-butikken igen og fortæller dem stille og roligt, at det er dem der skal tilbagebetale dig de penge, da det er dem der har opkrævet dem. De må så efterfølgende selv klare den med Telecare, det er deres ansvar. Og hvis de så ikke vil udbetale dem, så skal du bare fortælle dem at du dermed kontakter telestyrelsen vedr. returnering af dine penge!
    Så skal de sku nok punge ud, ellers kontakter du Telestyrelsen, og fortæller dem hvordan landet ligger.


  • #8   15. sep 2009 du skal bare have dine penge tilbage fra telia, så er det telias problem at få pengene fra telecare.

  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #9   15. sep 2009 Telestyrelsen er nok mere eller mindre ligeglad med pengene, det er nok forbrugerstyrelsen der skal kontaktes, men det koster 150 kr, som man får tilbage hvis man får medhold (så vidt jeg husker).

    Men hvis det "kun" er 175 kr, så kan det ikke være for andet end et princip, og hvis du har fået byttet en væskeskadet telefon for 175 kr, så ville jeg sige du skulle smile og være glad, og så glemme alt om sagen.


  • Claus  h
    Claus h Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 260
    #10   15. sep 2009 Havde sku ikke fortaget mig det vilde for 175 kr

  • #11   15. sep 2009 Jeg er så langt at sagen er ved forbruger styrrelsen, og at telia først begyndte at gøre noget da jeg fortalte dem dette..

    Telefonen blev dømt væske skadet, jeg brugte telefonen efter jeg fik den tilbage, og den fejlede intet, ud over at den havde nogle rævner i coveret som er en kendt fejl..

    Derfor jeg gerne vil have de 175 kroner tilbage..


  • #12   15. sep 2009 Min iPhone er lige gået i stykker nu sku smiley
    Den kan bare IKKE tænde, har prøvet alt, virkede for 10 min siden.
    Og købte den altså forrige Fredag smiley


  • #13   15. sep 2009 Sæt den til itunes og gendan den.. smiley

    Ellers se om du kan få den i DFU-Mode så du kan gendanne den..


  • #14   15. sep 2009 Kunne få lortet i DFU mode, så nu tror jeg det vil virke.

Kommentér på:
Telia/Telecare? Hvem skal betale?

Annonce