{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

bærbar computer spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Har en HP bærbar computer. Når man starter den op så kan jeg være hledig at den "åbner" og jeg kan bruge den, men pludselig kan den give et klik og så lukker den ned og starter på en blå skærm der kun lige vises to sek så man kan ikk se hvad der står, og så går den over på den sorte skærm , hvor man kan vælge at starte i alm windoes, eller fejlisikret eller sidste anvendte tilsatand, og så hvis man vælger en så giver den kort efter et klik og starter forfra sådan.. men vi har pejlet os ind at den vidst kun gør det hvis ejg har aktiveret trådløst net på den.. nogle der ved om det kan alves, hvad der er galt. det en computer der er et par år gammel, så det er spørgsmålet om det kan betale sig at sende til rep. eller om det er oget mane vt selv kan gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bærbar computer spørgsmål
  • #2   30. sep 2009 Jens, har intet forstand på computere så bær lige voer med mig smiley men du mener at hvis den lukker ned og starter op på den side der, så kan det være fordi jeg skal skifte rammene i den? den gør det vidst kun bare når nettet er aktiveret på den.. :S

  • #4   30. sep 2009 har kun prøvet at ville starte den op i fejlsikret med netadgang, men det vil den slet ikk.. der klikker den nærmest med det samme..

  • #5   30. sep 2009 prøv at fjerne batteri og strøm fra den..... vent 1 min og prøv at sætte det hele til igen?

    måske kan det hjælpe


  • #6   30. sep 2009 det hjælper heller ikk smiley det er også prøvet.. og min mand har kørt alle mulige "tests" på den osv..

Kommentér på:
bærbar computer spørgsmål

Annonce