2.957 visninger
|
Oprettet:
IPHONE - TELIA - REP - AFVIST ??+ {{forumTopicSubject}}
Som de klove nok kunne regne ud, drejer dette sig om en iphone, som jeg har haft til rep gennem telia, eftersom mit batteri ikke holdte mere end 5 timer, og min mikrofon til sidst ikke virkede..
Det valgte de så at afvise, og sige den havde vand/fugtskade .... - hvilket den naturligvis ikke har, sværger jeg på..
Nogle af jer som har prøvet ligende, og hvad fik i ud af det, og hvad gjorde i?
På forhånd tak
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 74 Svar: 1.886
- Det er nemlig let at se på en mobil om det er vandskade, så hvis det er sandt er du lost;P
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 68 Svar: 344
Telefonen virkede 100% , eneste jeg sendte den ind til reklamation over var at den ikke virkede lang tid i batteriet , samt mikrofonen ikke var god. (andre kunne ikke hører mig)
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 3.294
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 68 Svar: 344
Og nu er det sådan så den ikke ert blevet behandlet sådan ... hmm .. Men hvordan kan de bevise det..
og er det ensbetydende med de så ikke skal lsave det andet som er istykker, . selve telefonen virkede jo perfekt.
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 46 Svar: 1.658
Det kan de bevise ved hjælp af at se på selve printet, om der er fugt/vand der..
hos Telenor tager vi billede fra værkstedet, som bliver sendt med ud til den butik der skal aflevere mobilen til kunden.. Så kunden tydligt kan se hvad der er galt..
Du kan køre en sag med Forbrugstyrelsen.. Sommetider vinder de.. Andre gange gør de ikke..
HVIS du vinder sagen, skal Telia i dette tilfælde betale omkostningerne for dig, hvad angår den hjælp du har fået hos Forbrugstyrelsen..
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 3.294
de skal ikke lave den når skaden er selvforskyldt som vand/fugt skade det er jo ikke producentens problem at den har været ud sat for det
mar 2009
Følger: 16 Følgere: 13 Emner: 36 Svar: 1.338
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 30 Svar: 684
Det skal du ikk finde dig i.
Jeg har lige haft samme sag kørende..
Læs her: http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=151656
Og har haft artikel på eb.dk se her: http://ekstrabladet.dk/kup/vagthundene/article1228542.ece
Jeg blev bare ved og ved og ved.. så skal de nok lave den til sidst,. har et link mere her, på en sag, hvor det dog er en anden telefon, men samme princip.:
(link fjernet)
Håber det hjælper lidt..
/Dennis
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 30 Svar: 684
Det de kigger på når det er iPhone, er nogle indikatorer i lader porten og i jack stikket.. det kigger de på når de får den ind, og er de røde, så laver de ikke noget.
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 92
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 17 Svar: 137
Tag kontakt til Telia, og bed om at se dokumentation. Hvis de fremviser billeder af dit print med tegn på vandskade er du lost.
Hvis de ikke viser dokumentation kører du sagen videre.
IPHONE - TELIA - REP - AFVIST ??+