{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.949 visninger | Oprettet:

b c
b c
Tilmeldt:
18. jun 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 68 Svar: 344

IPHONE - TELIA - REP - AFVIST ??+ {{forumTopicSubject}}

Som de klove nok kunne regne ud, drejer dette sig om en iphone, som jeg har haft til rep gennem telia, eftersom mit batteri ikke holdte mere end 5 timer, og min mikrofon til sidst ikke virkede..

Det valgte de så at afvise, og sige den havde vand/fugtskade .... - hvilket den naturligvis ikke har, sværger jeg på..


Nogle af jer som har prøvet ligende, og hvad fik i ud af det, og hvad gjorde i?


På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  IPHONE - TELIA - REP - AFVIST ??+
  • #1   5. okt 2009 Du kan klage, men der er ikke så meget at gøre? smiley
    - Det er nemlig let at se på en mobil om det er vandskade, så hvis det er sandt er du lost;P


  • #2   5. okt 2009 Hvordan kan du da se det på sådanne iphone .
    Telefonen virkede 100% , eneste jeg sendte den ind til reklamation over var at den ikke virkede lang tid i batteriet , samt mikrofonen ikke var god. (andre kunne ikke hører mig)


  • #3   5. okt 2009 bjarne den vand fugt skade kan nemt komme hvis du har haft din mobil i lommen og du har gået i virkelig regn vejr også den er blevet våd fugtig ved det

  • #4   5. okt 2009 Jensne - er jeg ret så sikker på idet det er en kontor mobil .
    Og nu er det sådan så den ikke ert blevet behandlet sådan ... hmm .. Men hvordan kan de bevise det..
    og er det ensbetydende med de så ikke skal lsave det andet som er istykker, . selve telefonen virkede jo perfekt.


  • #5   5. okt 2009 Bjarne -

    Det kan de bevise ved hjælp af at se på selve printet, om der er fugt/vand der..
    hos Telenor tager vi billede fra værkstedet, som bliver sendt med ud til den butik der skal aflevere mobilen til kunden.. Så kunden tydligt kan se hvad der er galt..

    Du kan køre en sag med Forbrugstyrelsen.. Sommetider vinder de.. Andre gange gør de ikke..

    HVIS du vinder sagen, skal Telia i dette tilfælde betale omkostningerne for dig, hvad angår den hjælp du har fået hos Forbrugstyrelsen.. smiley


  • #6   5. okt 2009 de kan bevise det ved at tage billeder osv af hardwaren vil jeg tro

    de skal ikke lave den når skaden er selvforskyldt som vand/fugt skade det er jo ikke producentens problem at den har været ud sat for det


  • #7   5. okt 2009 smid den ned i en skål med ris i 24 timer. det sku fjerne alle tegn på fugt


  • #8   5. okt 2009 BjarneogNanna M:

    Det skal du ikk finde dig i.

    Jeg har lige haft samme sag kørende..

    Læs her: http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=151656

    Og har haft artikel på eb.dk se her: http://ekstrabladet.dk/kup/vagthundene/article1228542.ece

    Jeg blev bare ved og ved og ved.. så skal de nok lave den til sidst,. har et link mere her, på en sag, hvor det dog er en anden telefon, men samme princip.:
    (link fjernet)

    Håber det hjælper lidt..

    /Dennis


  • #9   5. okt 2009 Det værste ved da jeg havde min inde, kunne de ikk give mig noget dokumentation for at den var væske skadet..

    Det de kigger på når det er iPhone, er nogle indikatorer i lader porten og i jack stikket.. smiley det kigger de på når de får den ind, og er de røde, så laver de ikke noget.



  • #10   5. okt 2009 Jeg har før har problemer med Telia. Vil råde dig til at skifte, Telia er kort sagt, dumt. De afviste også mig, da jeg skulle have repareret min LG. Fordi den ikke virkede lige pludseligt. Skift. Telia er spild af tid.

  • Madsen .
    Madsen . Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
    #11   5. okt 2009 Det er jo ikke telia som laver skaden, så det har intet med dem at gøre. Har haft min iphone inde 2 gange, og har fået en ny hver gang, så tror det er den rep. biks som din lokale telia bruger, som fejlen ligger hos.

  • #12   5. okt 2009 Jeg sammenfatter lige nogle af de andre svar til det vigtigste;

    Tag kontakt til Telia, og bed om at se dokumentation. Hvis de fremviser billeder af dit print med tegn på vandskade er du lost.
    Hvis de ikke viser dokumentation kører du sagen videre.


Kommentér på:
IPHONE - TELIA - REP - AFVIST ??+

Annonce