{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Telia Vs. 3
  • #1   16. okt 2009 Uhh.. det bliver en større diskussion du sætter igang, og du får nok ikke noget ud af det i sidste ende smiley - Jeg stemmer på 3 smiley

  • #2   16. okt 2009 har også 3 det er jeg godt tilfreds med, gik fra tdc

  • #3   16. okt 2009 3 de vinder :o)

    Telia sucks :oP


  • #4   16. okt 2009 3 helt sikkert

  • #5   16. okt 2009 Hehe ja indtil videre er der ikk mange der forsvare telia smiley
    men tænkte på om det med opkalds afgiften ikk kommer til at løbe lidt op når man det koster 35øre pr gang??


  • #6   16. okt 2009 3

  • #7   16. okt 2009 hvis du skal bruge din iphone til surf også er det kun 3 der vinder, tale og sms er de lige hurtige, jeg har selv 3.

  • #8   16. okt 2009 3 er vinderen helt klart...

  • #9   16. okt 2009 men bliver 3 ikk lidt dyrt om måneden når man skal betale for opkalds afgiften? eller??

  • #10   16. okt 2009 nej det bliver ikke dyre for det du giver i abo. der ligger timer o.s.v. i så dem skal du først bruge før du betaler mere og nej det bliver ikke dyrt men 3 er bedst

  • #11   16. okt 2009 Telia..

    smiley


  • #12   16. okt 2009 Pest eller kolera smiley

    - jeg ville nok vælge Telia, de har oppet sig efter "ansvaret" med iPhonen smiley


  • #13   16. okt 2009 Izabellah...

    okay og 3 snyder ikke folk? smiley looooool - du får dig en overraskelse smiley


  • #14   16. okt 2009 Izabellah...

    Lad os bare sige at ALLE snyder folk (især 3) - så har jeg/vi ikk lovet for meget... smiley


  • #15   16. okt 2009 mr.fun: hva mener du med at telia har oppe sig efter ansvaret med iphone? smiley

  • #16   16. okt 2009 Peter...

    Da Telia fik en masse FOKUS på sig efter de fik ene forhandler ret i DK (til at starte med) - så oppede de sig en del, jeg har i hvert fald siden dengang ikk haft samme problemer med dem som jeg havde før... (skal lige siges at jeg ikke KUN har Telia, har stort set alle selskaber)

    Men det er jo heller ikke så underligt, tænk hvor heldige de var at få den mulighed... de vil jo gerne beholde så mange af kunderne som muligt (og de har faktisk beholdt en hel del smiley


  • #17   16. okt 2009 Mr. Fun Telia Snyder folk og kræver penge for noget man ikke har brugt og de sender ikke regninger ud som de skal

    jeg har ingen problemmer med 3 de har været de bedste jeg har haft indtil nu


  • #18   16. okt 2009 Ronny,...

    - det med regninger som de ikke skal er noget ALLE selskaberne har eksempler på... - hvor der er mennesker er der fejl og derfor så vil man aldrig undgå det...

    men nu har jeg haft 3 MANGE gange og lad os sige jeg har købt 10 mobiler hos dem, ud af de 10 gange har jeg haft problemer med regningerne mindst halvdelen af gangene... det er VIRKELIG en dårlig statistik - og det er absolut de eneste der er i den ende (og har haft MANGE selskaber smiley


  • #19   16. okt 2009 oki tak for din forklaring mr.fun smiley
    jeg havde telia for et par år siden uden de store problemer, har os haft 3 men det var den gang de lige kom frem og der havde jeg en del problemer med deres regninger, men går ud fra at det er blevet bedre efter som de har været på markedet i længere tid nu..


  • #20   16. okt 2009 Kald mig bare nørd, men jeg har 2-3 mobiler jeg bruger fast (1 privat og 2 arbejde) - og skifter hver 6 mdr. og har gjort det LÆNGE (køber sågar nogle gange mobiler og bare lægger abo. i skuffen) ....

    så jeg har været igennem møllen MANGE gange og MANGE nye abo. pr. selskab - så jeg har et godt indblik i hvor TIT man oplever fejl...

    selvfølgelig kan man være heldig og ha' 1 abo. der bare kører derudaf... - men at prøve at komme igen og igen og igen ... gir et meget andet indblik og indtryk af hvor tit der egentlig sker fejl...

    Det er jo især ved oprettelser der sker fejl ,kan være en fejl i switch når de tager et nummer der måske har været i brug før... der er 1000 fejl der kan skabe problemer i al den tid man har det enkelte abo...


  • #21   16. okt 2009 Peter...

    havde netop samme erfaring, jeg var en af de første der fik "3" som selskab og DET var et helvede, jeg prøvede så igen og igen og igen,.... meget delte oplevelser vil jeg sige... nogle gode, andre ikke så gode....

    Men ja, de er KLART blevet bedre siden de kom frem, de har bare stadig lang vej at komme endnu... jeg tror faktisk MANGE af deres problemer ligger hos deres YDERST inkompetente medarbejdere (ikke dem alle der er inkompetente dog.... ) smiley


  • #22   16. okt 2009 Mr. Fun jeg har købt mange mobiler og nu iphone 3gs og har ingen problemmer med 3


    men tilgengæld har mange problemmer dengang jeg havde Telia fik ikke regninger der kunne gå 6 mdr. og så opkrævede de penge for opkald jeg aldrig har fortaget..

    så Telia er værst men ja alle har fejl men 3 har mindre end Telia

    Izabellah er sikker på du bliver glad for 3 ;o)


  • #23   16. okt 2009 Ronny...

    - 3 har IKKE mindre end Telia... - Folk siger bare de ikk kan lide Telia fordi "det kan de bare ikke " -

    Der er nok en grund til at 3 har flest utilfredse kunder og modtager flest klager (pr. abonnent)


  • #24   16. okt 2009 hehe kan godt se at det er en større diskussion jeg fik startet her det var ikk meningen smiley til jer der har iphone med 3 hva ligger jeres regning ca på om måneden?

  • #25   16. okt 2009 Izabellah...

    du kan jo kun holde med ham fordi du sys Telia er dårligt (og det skrev jeg jo også at de er) - men det er ALLE - andre mere end nogle... - og 3 har HYPPIGERE fejl end Telia... - så hvis du føler det dårligt hos Telia kan du godt FORBEREDE dig på fejl hos 3... men du kan selvfølgelig også være heldig og få et GODT "ophold" smiley

    Men sagen er den, at man aldrig kan være sikker på at man ikk bliver taget i røven smiley


  • #26   16. okt 2009 Izabellah...

    Selvfølgelig bliver den holdt i en pæn tone, jeg ejer hverken 3 eller Telia - så egentlig er jeg HELT ligeglad smiley

    Jeg har bare engang arbejdet for et selskab og har derfor lidt mere "insider" viden end de fleste smiley

    ....

    Den letteste måde at undgå snyd og fusk er at få et nummer med online taletid "telmore" "cooltel" "bibob" osv... de har langt færre fejl end de rigtige abo... smiley


  • #27   16. okt 2009 3 har den højeste hastighed på nettet Telia leverer de fleste steder kun EDGE og ikke 3G dækning om 3 gør.
    Så hvis du er til iPhone - så vælg helt klart 3. Har selv kørt med Telia på iPhone.. og det suckede for VILDT!
    Prisen ligger på de der 400 kr./md. ca.


  • #28   16. okt 2009
    telIA ! helt klart ! har kun haft problemer med 3 !


  • #29   16. okt 2009 ps3 g: tak for den lille forklaring med det med nettet for det er os noget jeg har tænkt lidt over, om der vil blive problemer med at gå på nette osv

  • #30   16. okt 2009 Telia har som ps3 g siger for det meste kun edge dækning, hvilken stinker.

    Jeg har også selv arbejder for 3, og må sige at self er der utilfredse kunder, og kunder der har problemer med regningen osv. i 90% af tilfældende er det kundes "egen skyld" fordi de ikke forstå hvad de har købt, eller ikke forstå at læse regningen korrekt. Det glemmer man bare lige at tage med.. Har også selv haft både, telia, TDC, 3, sonofon/telenor, og jeg hælder sku mest til 3. Dels fordi deres abn pakkesammensætning er super fed, og dels fordi deres 3G netværk er så hurtigt, samt dækker rigtig godt, og dels fordi jeg personligt aldrig har haft problemer med dem, hver før eller efter jeg arbejdede for dem.

    Kan fortælle at vi havde telia på arbejdet, og der var konstant problemer med dækning osv.


  • #31   16. okt 2009 Mr. Fun nu det jo så sjovt at telia er dem der har flest klager og også har været mest i basta

    så det ikke 3 der har flest ...

    og at man siger man ik kan lide telia fordi man ik kan hvad fanden er det for pis at fyre af..

    jeg har sagt at jeg også har haft store problemmer med telia med at istedet for at få regningen hver månede fik jeg 1 hvert 6 månede for kun 1 mdr.´s opkrævning og så stemte det næsten aldrig

    og det ik fordi jeg ik kan lide telia men når de ik kan finde ud af det så stinker de..

    ja de er ikke de eneste ...



  • #32   16. okt 2009 Ronny... MULIGVIS men vi lever ikke i fortiden... - og BASTA osv er FØR lanceringen af iPhone bla. - man skal ikke kigge tilbage i tiden men frem...

    ellers var det VIRKELIG skidt for 3 ...


  • #33   16. okt 2009 hvorfor skulle det være skidt for 3 da det jo lige er det du køre i du køre i fortiden med at 3 havde opstarts problemmer som telia også har som Telia stadig har

    men vi andre kan jo sige du siger Telia er bedst det jo klart du har dem jo .

    det gør vi ikke

    du køre på 3 er total dårlige fordi du kom ind til dem da de startede op det FORTID er vi ikke enig i det

    det er det jo ikke med Telia da de stadig Fucker deres Kunder og de skider på om der er fejl du skal bare betale ellers sender de den vidre til inkassoen og RKI hvis du ikke gør som de siger selv om de har lavet fejl.

    prøv nu selv lige at køre i fremtiden istedet for at blive ved med at køre i fortiden med 3 bare fordi DU ikke kan lide dem.

    men stadig har 3 meget bedre dækning end Telia og hurtigere hastighed


  • #34   16. okt 2009 tja, jeg begyndte med telia. Og dem havde jeg haft i mange år, indtil for 3. gang jeg skulle selv betale for reparationen. Så hoppede jeg over til 3, har har haft dem i god vel 3 år faktisk. Og det er først nu, der er problemer med regningen. Ellers har der altid været super service. Og et super gratis internet. Der kan også altid skifte pakker efter ens behov.

    skal lige jeg også har haft TDC, hvor de lavede fejl med regningen hver måned.


  • #35   16. okt 2009 takker for alle jeres svar smiley
    men ku forstå på de fleste at jeg skal vælge 3 til Iphone


  • #36   16. okt 2009 Jeps 3 er bedst til iphone ;o)



  • #37   16. okt 2009 Ronny...

    NEJ? - jeg har haft 3 så sent som for 1 mdr siden (hvor mit abo. udløb) - og har haft 3 måske 10 gange over de sidste 2 år... (og ja, jeg har haft sideløbende abo.)

    - og NEJ jeg har ikke Telia lige pt..? - jeg bruger Cooltel og Telmore (telmore som mobilbredbånd på min iPhone) - og cooltel som min privat mobil...

    så kan ikke se hvad du mener med at jeg hænger mig i fortiden?! :S - det er korrekt jeg KOM IND hos dem da de startede, men har da haft dem "altid"


  • #38   17. okt 2009 Mr. Fun ja men det sagde du intet om :oP

    men som sagt så du har haft problemmer med 3 hvor jeg har haft med Telia men har også haft problemmer med regningen ikke passer hos Sonofon men lige meget hvor vi går hen så er der fejl

    men 3 har hurtigere net end telia og dækker bedre ..

    men ellers så det jo bare prøve sig frem og se om man er heldig :S


  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #39   17. okt 2009 "... kan du godt FORBEREDE dig på fejl hos 3..."

    Hvad er det for fejl?


    "... Folk siger bare de ikk kan lide Telia fordi "det kan de bare ikke"

    E det ikke lige det du siger om 3, uden at begrunde?!


    "havde netop samme erfaring, jeg var en af de første der fik "3" som selskab og DET var et helvede, jeg prøvede så igen og igen og igen"

    Hvis det er et helvede, hvorfor kommer du så igen og igen?



    Jeg HAR faktisk være hos 3 siden de startede, og jo i STARTEN var der problemer, men det var med de telefoner som blev leveret, fordi teknikken ikke var udviklet færdig.

    3 ligger langt foran Telia og TDC, både med de tjenester de tilbyder, men sandelig også med dækning.
    3 dækker bedst, og har den allerhøjeste hastighed. De er allerede i gang med 16 Mbit, der kan ingen andre være med!





  • #40   17. okt 2009 Nikki P...

    Øhhh er du lidt skidt?

    Jeg fortæller at jeg har haft problemer med regningerne hos 3 - og da jeg har været hos dem ca. 10 gange (nyoprettelser) indenfor de sidste 2 år - så har jeg et godt indblik i hvor HYPPIGT det sker at de laver fejl (som jeg skriver, så kan man selvfølgelig godt gå fri som enkelt person, med 1 abo. ) - men det er lidt iøjenfaldende at jeg ud af 10 oprettelser indenfor de sidste 2 år har haft problemer med MINDST 5 af dem...

    - så kan ikk se hvad du ikk mener med at jeg ikk begrunder *??

    -

    Og af fejl jeg oplevede hos 3....

    Fik regninger uden jeg havde brugt simkortet (skuffe abo) - det er sket ca. 3 gange.... på 3 forskellige numre....

    Når de så får problemet ind til dem siger de... "så er det klaret" og 1 uge efter ligger der en rykker - så skal man ringe derind igen... - jeg har 100% USKYLDIGT været en tur forbi deres incasso 2 gange ... RIGTIG FEDT må man sige, især fordi de fik forklaret (og tilsynladende forstået) problemet....

    ....

    Og 3 andre gange hvor jeg har haft oprettet abo. hos en af de forhandlere der står i f.eks kvickly - bedte jeg udtrykkeligt om data pakken så det aldrig kunne overstige de 299 kr (tror jeg det var) - men første mdr. 8500 kr data (og IGEN skulle jeg tale med dem) - og det var så fordi de havde "glemt" at sætte pakken på, selvom jeg havde forklaret dem det 100%

    - og ikk nok med det, så skulle kundeservice medarbejderen ringe ind til forhandleren og så skulle jeg HÅBE på at han kunne huske mig, det kunne han så heldigvis...

    vi taler om et nummer der var brugt KUN til data og som jeg sagde til hende... "hvorfor skulle jeg bruge for 8500 kr i INDLAND når man kunne købe en pakke til x antal kr. pr. mdr så man slap med MAX 300? - og samtidigt kunne hun se at der ikk var hverken sendt SMS eller ringet på nummeret KUN BRUGT TIL DATA (som jeg sagde 1000 gange til forhandleren)

    det kunne hun ikke svare på...

    -------

    Så jo 3 HAR mange fejl og det har mange andre selskaber også, men da jeg har haft MANGE nyoprettelser pr. selskab, så har jeg et godt indblik i hvordan tingene tit går skævt...


  • #41   17. okt 2009 Ellers også udtrykker du dig ikke rigtig overfor sælger/kundeservice agent smiley - Jeg kan slet slet ikke nikke genkendende til det du siger..

  • #42   17. okt 2009 Christian...

    Ellers så er dem der sidder som medarbejdere derinde bare inkompetente latterlige teenagere der holder et sabbatår og tror de har styr på det hele, men knap nok ved hvordan man tager en telefon? ...

    - Jeg vil da sk... på at du ikk kan nikke genkendende til det jeg skriver, det kan jeg bruge til lige præcis... INGENTING...


  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #43   17. okt 2009 I dit tilfælde Mr.Fun, tror jeg nu, at en fra børnehaven ville være mere kompetent end dig!

    Man er sgu da dummere end lort, hvis men opretter ti abb. hos et selskab, som man ikke er tilfreds med.

    Jeg kender ni, som er kunde hos 3, og aldrig har haft problemer, så det er nok dig, som der er noget galt med...


  • #44   17. okt 2009 Jeg ville hlet klart vælge Telia...

  • #45   17. okt 2009 Nikki P...

    Øhh? - tror ikk du skal udtale dig om andres intelligens ... - jeg har oprettet mange abo. fordi jeg derfor kunne få nogle billige mobiler og i sidste ende vandt jeg jo også sagerne (bare irriterende at man skal kæmpe med dem gang på gang)

    Og tro mig, jeg ved godt hvem og hvordan folk er der arbejder for bla. 3 - så luk r.... når du ikk aner hvad du taler om...


  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #46   18. okt 2009 Jeg har haft 3 i mange år UDEN problemer.

    Du opretter ti abb. på to år, og har mange problemer. Mon så ikke det er DIG, som der er noget galt med?!
    Hvem pokker har også to - tre abb. hos det samme selskab på én gang?

    Hvis du er utilfreds med 3, hvorfor bliver du der så?!
    Det ER dig, som er problemet, desuden er du også en snylter!


  • #47   18. okt 2009 Nikki P...

    Ja du har haft 1 abo. over 3 år... flot...

    som jeg skriver GANG PÅ GANG, så er det nyoprettelserne der tit ender med problemer (i den periode man er kunde hos dem) - de kan sjældent rette op på en fejl der ligger fra starten...

    jeg har OGSÅ haft abo. som gik UDEN problemer, men hyppigheden af de oprettelser med FEJL er langt større hos 3 end nogen af de andre jeg har prøvet...

    Så nej, det er IKKE MIG... jeg har efter MANGE års erfaring (+ at jeg har arbejdet for 1 selskab) meget kendskab og viden omkring hvad der foregår...

    - og hvad f... taler du om? - jeg har ikke 3 mere (sidste abo. udløb for ca. 1-2 mdr siden) og JA jeg vender tilbage hvis jeg kan få mig endnu en billig mobil. - men snylter? - tror du skal passe på din mund, for den hænger tydeligvis ikk sammen med din hjerne...

    SÅ NEJ lille nikki p... det er IKKE mig der er problemet, det er inkompetente mennesker som DIG der ikke kan forstå at problemet ikke ALTID ligger hos "besværlige" kunder (som faktisk har ret fra start af...) - og derfor bliver tingene kun gjort halvt og så står man med problemerne....


  • #48   18. okt 2009 WoW så der gået Krig i den :oP

    he he

    men ja billig mobil det går man jo ikke uden om lige meget hvad ;o)

    hvorfor betale det vide ud af lommen når man nu kan få den billigt det vil alle vel gerne have :o)



    men Nikki og Mr. Fun vær store drenge og prøv at snarke pænt til hinnanden ..

    ja personligt går jeg ikke tilbage til et selvskab som fucker det helle op selv om jeg så kunne spare 50 og opefter på en mobil i forhold til der hvor jeg køber den..

    men det jo noget man selv bestemmer og det skal man da også have lov til ;o)


  • #49   18. okt 2009 Ronny..

    Nej nemlig - smiley

    Nu er det jo NIKKI P der taler nedladende til mig (åbenbart fordi han har et romantisk forhold til 3) - og så er det jo klart at jeg vil forsvare mig selv smiley

    Og jeg går da kun tilbage til dem fordi jeg ved at jeg har ret og indtil nu har det ikk kostet mig én eneste kr (meget tid) men ikke en krone... - og for mig er det bare blevet en slags leg smiley

    især fordi de tit kompensere mig for min ulejlighed når de endelig indser at de tog fejl smiley


  • #50   18. okt 2009 hehe jammen så får du jo lidt ud af det men det gør Telia detsværre ikke

    sådan har de været over for mig så så dem skal jeg ikke tilbage til og TDC er for dyre :o) synes jeg


  • #51   18. okt 2009 Ronny...

    Jeg fik da ellers kompensation da jeg havde bøvl med Telia... man skal bare presse dem lidt smiley ...

    - Ja TDC har ikk de bedste tilbud i verden... smiley


  • #52   18. okt 2009 dengang jeg var der var der ikke noget der hed det selv om jeg aldrig fik mine regninger og kunne ringe ind 20-40 gange fik jeg dem aligevel ikke og deres svar vi kan se de er sendt men sjovt nok det var kun deres regninger der aldrig kom og nej betal eller du ryger i RKI det var deres svar

    og ja mit svar endte med at svine dem til for det ville jeg ikke finde mig i at få i hovedet når fejlen nu lå hos dem og ik mig :o(

    nej TDC især ikke hvis man vil have taletid og ikke vil tilmelde sig så koster det noget med 2,50kr i minutet... WoW


  • Christina N
    Christina N Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Svar: 23
    #53   18. okt 2009 helt klart 3.. Jeg har haft dem i 3 år, uden problemer smiley

  • #54   18. okt 2009 Ronny,..

    Som jeg skrev mange gange tidligere så har ALLE selskaberne deres minusser og plusser smiley - men ja, sådan en gang pis er jo latterligt smiley


  • #55   18. okt 2009 jMr. Fun

    ja det har de alle på en eller anden måde smiley

    men ja det var pis de lukkede ud heletiden derfor slut med dem

    jeg siger ikke 3 er fejlfri eller andre har haft sonofon og der var da også fejl i regningerne men de fik da fjernet dem
    har da også haft en gang med 3. som jeg har mobil internet som ikke kørte over PBS der missede regninger 3 gange og de 2 gange fjernede de gebyret for for sent betaling da jeg jo havde ringet og sagt jeg ikke havde fået men 3.gang så var der en kvinde der mente hun skulle spille smart så der var lige et problem jeg var i pænt dårligt humør den dag så hun fik hele armen og ja hun fik at vide de bare kunne lukke lortet for gad ikke det pis...hun svarede det kunne jeg ikke p.g.a. binding så fik hun lidt mere og så lagde jeg på.

    ca. 1 -2 timer efter ringer en mand er er lidt højre oppe i ranglisten og vi får snarket og v sætter det så på pbs og jeg fik fjernet gebyret og 100kr i gratis tale/SMS og kvinden bad ham sigde til mig at hun undskyldte at hun havde vøret sådan overfor mig som hun var smiley

    så jo har haft noget 1 gang men det blev løst og nu køre det som det skal ;o)


  • #56   18. okt 2009 Ronny...

    se det er jo også et tegn på at det kun er dem der er "højere" der kan finde ud af det, og de har SATME meget attitude dem der sidder i kundeservice hos 3 (du er det desværre dem jeg har beskæftiget mig mest med) - og det irritere mig når jeg PRÆCIST ved hvad der er galt, men at de ikk forstår eller i det hele taget gider at høre på en :S



  • #57   18. okt 2009 ja og det er pisse irreterende at høre på en som siger det samme igen og igen selv om personen hvis gad lytte til hvad man sagde så ville have fundet ud af ok vi stopper her og får en af de højre hen og snarke vidre og finde en løsning

    så ville det gå meget bedre


  • #58   18. okt 2009 Ronny...

    Ja det er mega frustrerende smiley - men så igen, i like the play sometimes smiley


  • #60   18. okt 2009 ALDRIG 3, mage til dårling forbindelse og endnu dårligere service ses næppe. Har selv haft telia og har været meget tilfreds med nettet, dog synes jeg priserne var høje så nu er jeg skiftet over til callme som dækker mine behov.



  • #61   18. okt 2009 Mr. Fun yea det kan være sjovt at lege med dem endgang imellem:P

  • Christina N
    Christina N Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Svar: 23
    #62   18. okt 2009 '

  • #63   8. feb 2010 har mistet så mange penge på de 6 måneder jeg havde 3 '
    har telia nu , det er ok, men tror sku jeg går over til noget hvor jeg selv kan tanke op på nettet smiley gider ikk snydes for flere penge !


  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #64   8. feb 2010 Hvordan har du mistet penge?

  • #65   8. feb 2010 jeg fik lavet loft på mit 3 abb. og det var på 300 men da regningen kom var den på 1200 og der stod jeg havde ringet til usa ! har jeg aldrrig og da jeg klagede over dem , havde de intet at sige , jeg måtte true med at tage sagen videre før de gjorde alvor af sagen ! smiley men jeg kom stadig til at betale 800 og det var det der var brugt som jeg skulle ha brugt , men mit loft var stadig aktiv !

  • #66   9. feb 2010 Michael H: det er fordi at loftet på mange abn opdatere 1 gang i døgnet. dvs, når du reelt når over grænsen, kan der gå op til 24 timer inden din telefon bliver spæret. Og hvis du så har ringet til USA, så har tælleren nok talt hurtigt smiley

    Det står i dine vilkår..


  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #67   9. feb 2010 Netop!

  • #68   9. feb 2010 stadig når jeg ALDRIG har ringet til USA, Hvem skulle jeg ringe til dog ? aner jeg ikk noget om , ved bare at når jeg siger der skal loft på min tlf så vil jeg ikk se en regning over 1000 kroner ! smiley

  • #69   9. feb 2010 Hvis det står på din regning har din telefon haft opkald til USA. Om du så har gået rundt med BT slået til, så andre folk har fuld adgang til din telefon og du er blevet "misbrugt" på den måde, er en anden sag, men det er stadig dit eget problem smiley Og som sagt, så står det i vilkårene at der er 24timers opdateringstid på loftet. De færreste vil dog aldrig opleve at skulle betale mere end ganske få penge for meget da man oftest ikke har det vilde forbrug på 1 døgn.

  • #70   9. feb 2010 som sagt jeg vil da ikk betale for et opkald til usa i 40 minutter , og nej er en haj til mobiler og mit BT var ikk slået til , men noget må de jo have gjort galt da de valgte at tage 400 kr af regningen..

    De sendte også et brev hvor de skrev undskyld:)

    Men nok om det , efter mine oplevelser med 3 mobil , så stemmer jeg klart telia smiley


  • #71   9. feb 2010 Hehe ja, men eftersom tråden blev lavet for et halvt år siden, er der nok fundet en udbyder smiley

  • #72   9. feb 2010 smiley skrev os bare hvem jeg syntes bedst om:)

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #73   10. feb 2010 Hvis 3 laver en fejl, sender dig et brev og siger undskyld, så godtgør de sikkert HELE din udgift til USA og ikke kun noget af den.

  • #74   10. feb 2010 gjorde de os , de andre penge havde jeg brugt på applikationer

Kommentér på:
Telia Vs. 3

Annonce