1.747 visninger
|
Oprettet:
Telia Vs. 3 {{forumTopicSubject}}
Hey
Jeg har besluttet mig for at jeg vil ha en iphone. Men kan ikk finde ud af om jeg skal vælge den med 3 eller med Telia?? Så vil lige høre hva i syns der er bedst at vælge og hvorfor???
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 28 Svar: 1.045
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 102 Svar: 336
jul 2008
Følger: 54 Følgere: 52 Emner: 39 Svar: 2.467
Telia sucks :oP
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 3.259
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 11
men tænkte på om det med opkalds afgiften ikk kommer til at løbe lidt op når man det koster 35øre pr gang??
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 40 Svar: 591
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 21 Svar: 192
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 217 Svar: 756
jul 2008
jul 2008
nov 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 26 Svar: 193
nov 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Emner: 112 Svar: 2.033
- jeg ville nok vælge Telia, de har oppet sig efter "ansvaret" med iPhonen
nov 2008
okay og 3 snyder ikke folk?
nov 2008
Lad os bare sige at ALLE snyder folk (især 3) - så har jeg/vi ikk lovet for meget...
jul 2008
nov 2008
Da Telia fik en masse FOKUS på sig efter de fik ene forhandler ret i DK (til at starte med) - så oppede de sig en del, jeg har i hvert fald siden dengang ikk haft samme problemer med dem som jeg havde før... (skal lige siges at jeg ikke KUN har Telia, har stort set alle selskaber)
Men det er jo heller ikke så underligt, tænk hvor heldige de var at få den mulighed... de vil jo gerne beholde så mange af kunderne som muligt (og de har faktisk beholdt en hel del
jul 2008
jeg har ingen problemmer med 3 de har været de bedste jeg har haft indtil nu
nov 2008
- det med regninger som de ikke skal er noget ALLE selskaberne har eksempler på... - hvor der er mennesker er der fejl og derfor så vil man aldrig undgå det...
men nu har jeg haft 3 MANGE gange og lad os sige jeg har købt 10 mobiler hos dem, ud af de 10 gange har jeg haft problemer med regningerne mindst halvdelen af gangene... det er VIRKELIG en dårlig statistik - og det er absolut de eneste der er i den ende (og har haft MANGE selskaber
jul 2008
jeg havde telia for et par år siden uden de store problemer, har os haft 3 men det var den gang de lige kom frem og der havde jeg en del problemer med deres regninger, men går ud fra at det er blevet bedre efter som de har været på markedet i længere tid nu..
nov 2008
så jeg har været igennem møllen MANGE gange og MANGE nye abo. pr. selskab - så jeg har et godt indblik i hvor TIT man oplever fejl...
selvfølgelig kan man være heldig og ha' 1 abo. der bare kører derudaf... - men at prøve at komme igen og igen og igen ... gir et meget andet indblik og indtryk af hvor tit der egentlig sker fejl...
Det er jo især ved oprettelser der sker fejl ,kan være en fejl i switch når de tager et nummer der måske har været i brug før... der er 1000 fejl der kan skabe problemer i al den tid man har det enkelte abo...
nov 2008
havde netop samme erfaring, jeg var en af de første der fik "3" som selskab og DET var et helvede, jeg prøvede så igen og igen og igen,.... meget delte oplevelser vil jeg sige... nogle gode, andre ikke så gode....
Men ja, de er KLART blevet bedre siden de kom frem, de har bare stadig lang vej at komme endnu... jeg tror faktisk MANGE af deres problemer ligger hos deres YDERST inkompetente medarbejdere (ikke dem alle der er inkompetente dog.... )
jul 2008
men tilgengæld har mange problemmer dengang jeg havde Telia fik ikke regninger der kunne gå 6 mdr. og så opkrævede de penge for opkald jeg aldrig har fortaget..
så Telia er værst men ja alle har fejl men 3 har mindre end Telia
Izabellah er sikker på du bliver glad for 3 ;o)
nov 2008
- 3 har IKKE mindre end Telia... - Folk siger bare de ikk kan lide Telia fordi "det kan de bare ikke " -
Der er nok en grund til at 3 har flest utilfredse kunder og modtager flest klager (pr. abonnent)
jul 2008
nov 2008
du kan jo kun holde med ham fordi du sys Telia er dårligt (og det skrev jeg jo også at de er) - men det er ALLE - andre mere end nogle... - og 3 har HYPPIGERE fejl end Telia... - så hvis du føler det dårligt hos Telia kan du godt FORBEREDE dig på fejl hos 3... men du kan selvfølgelig også være heldig og få et GODT "ophold"
Men sagen er den, at man aldrig kan være sikker på at man ikk bliver taget i røven
nov 2008
Selvfølgelig bliver den holdt i en pæn tone, jeg ejer hverken 3 eller Telia - så egentlig er jeg HELT ligeglad
Jeg har bare engang arbejdet for et selskab og har derfor lidt mere "insider" viden end de fleste
....
Den letteste måde at undgå snyd og fusk er at få et nummer med online taletid "telmore" "cooltel" "bibob" osv... de har langt færre fejl end de rigtige abo...
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 40 Svar: 591
Så hvis du er til iPhone - så vælg helt klart 3. Har selv kørt med Telia på iPhone.. og det suckede for VILDT!
Prisen ligger på de der 400 kr./md. ca.
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 365
telIA ! helt klart ! har kun haft problemer med 3 !
jul 2008
apr 2008
Jeg har også selv arbejder for 3, og må sige at self er der utilfredse kunder, og kunder der har problemer med regningen osv. i 90% af tilfældende er det kundes "egen skyld" fordi de ikke forstå hvad de har købt, eller ikke forstå at læse regningen korrekt. Det glemmer man bare lige at tage med.. Har også selv haft både, telia, TDC, 3, sonofon/telenor, og jeg hælder sku mest til 3. Dels fordi deres abn pakkesammensætning er super fed, og dels fordi deres 3G netværk er så hurtigt, samt dækker rigtig godt, og dels fordi jeg personligt aldrig har haft problemer med dem, hver før eller efter jeg arbejdede for dem.
Kan fortælle at vi havde telia på arbejdet, og der var konstant problemer med dækning osv.
jul 2008
så det ikke 3 der har flest ...
og at man siger man ik kan lide telia fordi man ik kan hvad fanden er det for pis at fyre af..
jeg har sagt at jeg også har haft store problemmer med telia med at istedet for at få regningen hver månede fik jeg 1 hvert 6 månede for kun 1 mdr.´s opkrævning og så stemte det næsten aldrig
og det ik fordi jeg ik kan lide telia men når de ik kan finde ud af det så stinker de..
ja de er ikke de eneste ...
nov 2008
ellers var det VIRKELIG skidt for 3 ...
jul 2008
men vi andre kan jo sige du siger Telia er bedst det jo klart du har dem jo .
det gør vi ikke
du køre på 3 er total dårlige fordi du kom ind til dem da de startede op det FORTID er vi ikke enig i det
det er det jo ikke med Telia da de stadig Fucker deres Kunder og de skider på om der er fejl du skal bare betale ellers sender de den vidre til inkassoen og RKI hvis du ikke gør som de siger selv om de har lavet fejl.
prøv nu selv lige at køre i fremtiden istedet for at blive ved med at køre i fortiden med 3 bare fordi DU ikke kan lide dem.
men stadig har 3 meget bedre dækning end Telia og hurtigere hastighed
nov 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 37 Svar: 2.420
skal lige jeg også har haft TDC, hvor de lavede fejl med regningen hver måned.
jul 2008
men ku forstå på de fleste at jeg skal vælge 3 til Iphone
jul 2008
nov 2008
NEJ? - jeg har haft 3 så sent som for 1 mdr siden (hvor mit abo. udløb) - og har haft 3 måske 10 gange over de sidste 2 år... (og ja, jeg har haft sideløbende abo.)
- og NEJ jeg har ikke Telia lige pt..? - jeg bruger Cooltel og Telmore (telmore som mobilbredbånd på min iPhone) - og cooltel som min privat mobil...
så kan ikke se hvad du mener med at jeg hænger mig i fortiden?! :S - det er korrekt jeg KOM IND hos dem da de startede, men har da haft dem "altid"
jul 2008
men som sagt så du har haft problemmer med 3 hvor jeg har haft med Telia men har også haft problemmer med regningen ikke passer hos Sonofon men lige meget hvor vi går hen så er der fejl
men 3 har hurtigere net end telia og dækker bedre ..
men ellers så det jo bare prøve sig frem og se om man er heldig :S
sep 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
Hvad er det for fejl?
"... Folk siger bare de ikk kan lide Telia fordi "det kan de bare ikke"
E det ikke lige det du siger om 3, uden at begrunde?!
"havde netop samme erfaring, jeg var en af de første der fik "3" som selskab og DET var et helvede, jeg prøvede så igen og igen og igen"
Hvis det er et helvede, hvorfor kommer du så igen og igen?
Jeg HAR faktisk være hos 3 siden de startede, og jo i STARTEN var der problemer, men det var med de telefoner som blev leveret, fordi teknikken ikke var udviklet færdig.
3 ligger langt foran Telia og TDC, både med de tjenester de tilbyder, men sandelig også med dækning.
3 dækker bedst, og har den allerhøjeste hastighed. De er allerede i gang med 16 Mbit, der kan ingen andre være med!
nov 2008
Øhhh er du lidt skidt?
Jeg fortæller at jeg har haft problemer med regningerne hos 3 - og da jeg har været hos dem ca. 10 gange (nyoprettelser) indenfor de sidste 2 år - så har jeg et godt indblik i hvor HYPPIGT det sker at de laver fejl (som jeg skriver, så kan man selvfølgelig godt gå fri som enkelt person, med 1 abo. ) - men det er lidt iøjenfaldende at jeg ud af 10 oprettelser indenfor de sidste 2 år har haft problemer med MINDST 5 af dem...
- så kan ikk se hvad du ikk mener med at jeg ikk begrunder *??
-
Og af fejl jeg oplevede hos 3....
Fik regninger uden jeg havde brugt simkortet (skuffe abo) - det er sket ca. 3 gange.... på 3 forskellige numre....
Når de så får problemet ind til dem siger de... "så er det klaret" og 1 uge efter ligger der en rykker - så skal man ringe derind igen... - jeg har 100% USKYLDIGT været en tur forbi deres incasso 2 gange ... RIGTIG FEDT må man sige, især fordi de fik forklaret (og tilsynladende forstået) problemet....
....
Og 3 andre gange hvor jeg har haft oprettet abo. hos en af de forhandlere der står i f.eks kvickly - bedte jeg udtrykkeligt om data pakken så det aldrig kunne overstige de 299 kr (tror jeg det var) - men første mdr. 8500 kr data (og IGEN skulle jeg tale med dem) - og det var så fordi de havde "glemt" at sætte pakken på, selvom jeg havde forklaret dem det 100%
- og ikk nok med det, så skulle kundeservice medarbejderen ringe ind til forhandleren og så skulle jeg HÅBE på at han kunne huske mig, det kunne han så heldigvis...
vi taler om et nummer der var brugt KUN til data og som jeg sagde til hende... "hvorfor skulle jeg bruge for 8500 kr i INDLAND når man kunne købe en pakke til x antal kr. pr. mdr så man slap med MAX 300? - og samtidigt kunne hun se at der ikk var hverken sendt SMS eller ringet på nummeret KUN BRUGT TIL DATA (som jeg sagde 1000 gange til forhandleren)
det kunne hun ikke svare på...
-------
Så jo 3 HAR mange fejl og det har mange andre selskaber også, men da jeg har haft MANGE nyoprettelser pr. selskab, så har jeg et godt indblik i hvordan tingene tit går skævt...
apr 2008
nov 2008
Ellers så er dem der sidder som medarbejdere derinde bare inkompetente latterlige teenagere der holder et sabbatår og tror de har styr på det hele, men knap nok ved hvordan man tager en telefon? ...
- Jeg vil da sk... på at du ikk kan nikke genkendende til det jeg skriver, det kan jeg bruge til lige præcis... INGENTING...
sep 2008
Man er sgu da dummere end lort, hvis men opretter ti abb. hos et selskab, som man ikke er tilfreds med.
Jeg kender ni, som er kunde hos 3, og aldrig har haft problemer, så det er nok dig, som der er noget galt med...
jun 2007
Følger: 19 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 23 Svar: 204
nov 2008
Øhh? - tror ikk du skal udtale dig om andres intelligens ... - jeg har oprettet mange abo. fordi jeg derfor kunne få nogle billige mobiler og i sidste ende vandt jeg jo også sagerne (bare irriterende at man skal kæmpe med dem gang på gang)
Og tro mig, jeg ved godt hvem og hvordan folk er der arbejder for bla. 3 - så luk r.... når du ikk aner hvad du taler om...
sep 2008
Du opretter ti abb. på to år, og har mange problemer. Mon så ikke det er DIG, som der er noget galt med?!
Hvem pokker har også to - tre abb. hos det samme selskab på én gang?
Hvis du er utilfreds med 3, hvorfor bliver du der så?!
Det ER dig, som er problemet, desuden er du også en snylter!
nov 2008
Ja du har haft 1 abo. over 3 år... flot...
som jeg skriver GANG PÅ GANG, så er det nyoprettelserne der tit ender med problemer (i den periode man er kunde hos dem) - de kan sjældent rette op på en fejl der ligger fra starten...
jeg har OGSÅ haft abo. som gik UDEN problemer, men hyppigheden af de oprettelser med FEJL er langt større hos 3 end nogen af de andre jeg har prøvet...
Så nej, det er IKKE MIG... jeg har efter MANGE års erfaring (+ at jeg har arbejdet for 1 selskab) meget kendskab og viden omkring hvad der foregår...
- og hvad f... taler du om? - jeg har ikke 3 mere (sidste abo. udløb for ca. 1-2 mdr siden) og JA jeg vender tilbage hvis jeg kan få mig endnu en billig mobil. - men snylter? - tror du skal passe på din mund, for den hænger tydeligvis ikk sammen med din hjerne...
SÅ NEJ lille nikki p... det er IKKE mig der er problemet, det er inkompetente mennesker som DIG der ikke kan forstå at problemet ikke ALTID ligger hos "besværlige" kunder (som faktisk har ret fra start af...) - og derfor bliver tingene kun gjort halvt og så står man med problemerne....
jul 2008
he he
men ja billig mobil det går man jo ikke uden om lige meget hvad ;o)
hvorfor betale det vide ud af lommen når man nu kan få den billigt det vil alle vel gerne have :o)
men Nikki og Mr. Fun vær store drenge og prøv at snarke pænt til hinnanden ..
ja personligt går jeg ikke tilbage til et selvskab som fucker det helle op selv om jeg så kunne spare 50 og opefter på en mobil i forhold til der hvor jeg køber den..
men det jo noget man selv bestemmer og det skal man da også have lov til ;o)
nov 2008
Nej nemlig -
Nu er det jo NIKKI P der taler nedladende til mig (åbenbart fordi han har et romantisk forhold til 3) - og så er det jo klart at jeg vil forsvare mig selv
Og jeg går da kun tilbage til dem fordi jeg ved at jeg har ret og indtil nu har det ikk kostet mig én eneste kr (meget tid) men ikke en krone... - og for mig er det bare blevet en slags leg
især fordi de tit kompensere mig for min ulejlighed når de endelig indser at de tog fejl
jul 2008
sådan har de været over for mig så så dem skal jeg ikke tilbage til og TDC er for dyre :o) synes jeg
nov 2008
Jeg fik da ellers kompensation da jeg havde bøvl med Telia... man skal bare presse dem lidt
- Ja TDC har ikk de bedste tilbud i verden...
jul 2008
og ja mit svar endte med at svine dem til for det ville jeg ikke finde mig i at få i hovedet når fejlen nu lå hos dem og ik mig :o(
nej TDC især ikke hvis man vil have taletid og ikke vil tilmelde sig så koster det noget med 2,50kr i minutet... WoW
okt 2009
Følger: 1 Svar: 23
nov 2008
Som jeg skrev mange gange tidligere så har ALLE selskaberne deres minusser og plusser
jul 2008
ja det har de alle på en eller anden måde
men ja det var pis de lukkede ud heletiden derfor slut med dem
jeg siger ikke 3 er fejlfri eller andre har haft sonofon og der var da også fejl i regningerne men de fik da fjernet dem
har da også haft en gang med 3. som jeg har mobil internet som ikke kørte over PBS der missede regninger 3 gange og de 2 gange fjernede de gebyret for for sent betaling da jeg jo havde ringet og sagt jeg ikke havde fået men 3.gang så var der en kvinde der mente hun skulle spille smart så der var lige et problem jeg var i pænt dårligt humør den dag så hun fik hele armen og ja hun fik at vide de bare kunne lukke lortet for gad ikke det pis...hun svarede det kunne jeg ikke p.g.a. binding så fik hun lidt mere og så lagde jeg på.
ca. 1 -2 timer efter ringer en mand er er lidt højre oppe i ranglisten og vi får snarket og v sætter det så på pbs og jeg fik fjernet gebyret og 100kr i gratis tale/SMS og kvinden bad ham sigde til mig at hun undskyldte at hun havde vøret sådan overfor mig som hun var
så jo har haft noget 1 gang men det blev løst og nu køre det som det skal ;o)
nov 2008
se det er jo også et tegn på at det kun er dem der er "højere" der kan finde ud af det, og de har SATME meget attitude dem der sidder i kundeservice hos 3 (du er det desværre dem jeg har beskæftiget mig mest med) - og det irritere mig når jeg PRÆCIST ved hvad der er galt, men at de ikk forstår eller i det hele taget gider at høre på en :S
jul 2008
så ville det gå meget bedre
nov 2008
Ja det er mega frustrerende
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 163
jul 2008
okt 2009
Følger: 1 Svar: 23
sep 2007
Følger: 43 Følgere: 40 Emner: 39 Svar: 262
har telia nu , det er ok, men tror sku jeg går over til noget hvor jeg selv kan tanke op på nettet
sep 2008
sep 2007
apr 2008
Det står i dine vilkår..
sep 2008
sep 2007
apr 2008
sep 2007
De sendte også et brev hvor de skrev undskyld:)
Men nok om det , efter mine oplevelser med 3 mobil , så stemmer jeg klart telia
apr 2008
sep 2007
sep 2008
sep 2007
Telia Vs. 3