{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Touch telefon, hvilken er bedst?
  • #1   17. okt 2009 iphone 3gs.. bare læs div anmeldelser eller se so ein ding på dr.. der er ikke så meget at komme efter det er kongen...

  • #2   17. okt 2009 Steffen...

    Syntes 100% iPhone vinder - mest fordi at den har 100 muligheder og man får IKKE bedre touch interface end der på en iPhone...

    Jeg vil dog sige at HTC magic samt HTC hero der bruger samme touch teknologi på deres skærme og samtidig bruger Android (som kører flydende) - er en dejlig oplevelse, dog skal android market vokse lidt inden de kan måle sig med iPhone...

    - det er hvad jeg syntes smiley


  • #3   17. okt 2009 Tænkte nok der ville komme Iphone med det samme, men synes bare den er rimelig dyr og så er der jo også mange der er ved at have den?

  • #4   17. okt 2009 Steffen...

    du skriver jo ikke hvilken mobil der er mest speciel og billig smiley

    - så derfor fik du svar på "hvilken touch mobil er bedst"


  • #5   17. okt 2009 helt klart Samsung f480
    kan mere end ip og er mere bruger venlig....

    mvh


  • #6   17. okt 2009 MR: Hehe nej det er selvfølgelig rigtigt :).
    Men tror faktisk det bliver en hero smiley


  • #7   17. okt 2009 Steffen....

    Godt råd... prøv lige at vent til mandag der kommer tattoo på markedet - det er bare en HERO med en smule dårligere specs.. f.eks kameraet er "kun" 3.2 ikk 5.0 og skærmen er 2.8" istedet for 3.2" men hardware er den samme (endda lidt nyere på tattoo) og så kan man skifte cover på den (designe dit eget for kun 110 kr tror jeg det er) ....

    - eneste rigtige minus er at den bruger resistive touch hvor HERO bruger capacitive...

    men man kommer ca. 1000 kr under heros pris smiley


  • #8   17. okt 2009 + syntes jeg personligt at Tattoo er lidt mere (flot) ikke nær så speciel og smartphone agtig at se på smiley

  • #9   17. okt 2009 Hans...

    Dårligere bygget? :S - den kan skifte cover, så ja den er måske ikke ligeså solid som en HERO, men kan derimod skifte cover hvis man taber den og slår en kant i stykker...

    og skærmen er da ikk dårlig? - eller hvordan mener du? :S


  • #10   17. okt 2009 Samsung Omnia HD

    Capacitive skærm, ligesom iPhone, og 20x bedre specs.
    8 MP Kamera med 720p HD Videooptagelse - en software opdatering har reddet problemet med den dårlige lyd, som var der i starten.

    Den kan stort set alt; virkelig en iPhone-killer.

    LG Viewty Smart

    Capacitive skærm, som iPhone, du kan zoome på samme måde (med 2 fingre) og meget andet. De udnytter virkelig mulighederne ved capacitive ligesom Apple gør i iPhone.
    8MP Kamera - samme specs som Omnia HD udover HD-videooptagelse og 3,5 mm jack.


    Jeg regner med at købe Viewty Smart her i næste måned, da den er væsentligt billigere end Omnia HD og kan det samme udover nævnte småting. Designet på Viewty Smart er også langt federe end Omnia HD.

    iPhone er intet i mine øjne, udover en overvurderet, grundigt markedsført iPod Touch som et dårligt forsøg på en mobiltelefon, med elendige specs til prisen - eneste plus er skærmen og applikationerne. Jeg synes også den er ALT for mainstream. Alt for mange har den, og fører sig frem med den.
    Jeg er ikke overbevist. Men jeg må dog sige til deres forsvar, at designet er helt eksceptionelt flot.


  • #11   17. okt 2009 Kan KLART anbefale HTC Hero.

  • #12   17. okt 2009 Hans...

    Det er jo fordi de bruger forskellige Touch teknologier... - HERO bruger Capacitive og TATTOO bruger resistive... - det er jo også det jeg skrev var minus ved den smiley

    Men til en besparelse på over 1000 kr og et mere "trendy" design, så er den altså værd at overveje smiley


  • #13   17. okt 2009 Mathias...

    Nu er MAC jo ikke, og har aldrig været VILDE specs til lave priser... det er SOLIDE produkter der kan en masse og gør ALTING godt... - derudover er det lidt lukrativt pga. prisen, det er lidt ligesom B&O ...

    - hvad skal man med en MEGA spec. mobil hvis den er crap til alt det den kan


  • #14   17. okt 2009 Den dersens Samsung sjov, har den selv og den er fantaaaastisk! smiley

  • #15   17. okt 2009 Mr. Fun - Jeg kan godt se hvad du mener. Men, kan en masse, og kan en masse.. ved jeg nu ikke smiley
    Ja måske du har fat i noget, at statussen minder om B&O. Hos B&O mener jeg så, at man får langt mere for pengene end i Apple's iPhone - men det er hvordan man tager det. De, som køber iPhone køber den, fordi den er iPhone; ikke fordi det er en mobil. Svært at forklare hvad jeg mener, men jeg ser det bare på en anden måde, fordi jeg vil have en telefon der kan noget, og er up-to-date med nyeste teknologi.

    Rigtigt, det med at der intet sjov er ved en telefon der på papiret kan en masse, men ikke gør det i praksis. Nu ser det også ud til at Viewty Smart og Omnia HD gør det de kan, rigtig godt. Det er i hvert fald det indtryk jeg har dannet mig, baseret på diverse reviews. Får jo selvfølgelig først prøvet Viewty Smart på første hånd når jeg har købt den.


  • #16   17. okt 2009 Kan ikke så godt lide Samsung, ved ikke om det er blevet anderledes men havde en engang, og synes egentlig ikke rigtigt man kunne lave noget om, den var simpelthen al for besværlig at bruge og kunne ikke rigtigt noget, ved ikke om det stadig er sådan men det holder mig ihvertfald lidt væk fra dem nu.
    Men synes nu stadig Hero virker spændene og har læst mig til at den nye tatoo måske er bedst til kvinder?


  • #17   17. okt 2009 Mathias...

    Nu kommer det nok også en del af at jeg udvikler programmer/software til iPhone og derfor kender til alt det vi som udviklere har mulighed for (meget foran alle andre produkter) - så derfor mener jeg at iPhone klart har en STOR fordel fremfor mange andre... smiley


  • #18   17. okt 2009 Steffen...

    Hvis Tattoo er mest til kvinder, er det kun fordi at capacitive touchskærmen ikk fungere hvis du bruger neglen (så dem med lange negle har problemer med dem) - og Tattoo er som sagt med resistive touch, så man kan bruge bla. negle eller stylus til at klikke på skærmen med...

    - Men ja, udseendet er jo lidt mere trendy, og når det er det, så må det jo være til kvinder, vi fyre kan jo bedst li klodsede og kiksede ting... eller... smiley lol


  • #19   17. okt 2009 MR: Hehe, ja det er lidt svært at bestemme sig, har ihvertfald været glad for min diamond, vil bare gerne prøve noget nyt :).

  • #20   17. okt 2009 Steffen...

    tror du blir mest glad for en Android mobil (taget prisen på iPhone i betragtning... ) - og så syntes jeg bare du skal tage ned i en TDC (eller andet) butik og lege lidt med dem inden du bestemmer dig smiley - dine egne øjne er det bedste at bedømme med smiley


  • #21   17. okt 2009 Mr: Ja okay, det er nok det smarteste, ellers finder jeg sikkert en billig brugt :).

Kommentér på:
Touch telefon, hvilken er bedst?

Annonce