{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

mhk !
mhk !
Tilmeldt:
14. maj 2007
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 176

LAN over Internettet... {{forumTopicSubject}}

Goddag smiley

Har brug for noget hjælp!!

Nogen der kender til programmerne: Hamachi eller BattleLAN ??

Mig og en ven vil spille noget CS og noget Cycling Manager over det, men det funker ikke :s

Skrev hvis du ved noget om det !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LAN over Internettet...
  • #1   19. jul 2007 Slå wirewall og port 20160 af

  • mhk !
    mhk ! Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 28 Svar: 176
    #2   19. jul 2007 Mener du ikke Firewall ??

    Og port 20160, hvor slåes det fra ?


  • #3   19. jul 2007 spiller selv over hamachi... vi laver bare en server, joiner den og så virker det smiley

    I vista, skal man lige huske firewall at den skal af, da den er møj bedre end i XP. Køre i begge XP behøver firewall ikke af, men kan i ikke se hinanden stadigvæk så prøv og tage den af.

    Der behøves ikke og blive åbnet en port!


  • mhk !
    mhk ! Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 28 Svar: 176
    #4   19. jul 2007 Steff !

    Jeg har XP og han har Media Center..

    Vi har lavet lavet en server, og den del fungere bare, vi kan endda skrive til hinanden, så forbindelse er der vel ??

    Men så når en af os laver et spil i Cycling Manager, var det så, så kan den anden ikke finde spillet :s ??

    Kan du eller en anden sige hvorfor ??


  • mhk !
    mhk ! Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 28 Svar: 176
    #5   19. jul 2007 Steff !

    Hvis nu du laver et spil, som en anden så skal ind i..
    Vil du prøve at forklarer hvorn det gøres.. Punkt for punkt eller noget smiley


  • #6   19. jul 2007 Prøv og tage firewall af, eller lad den anden lave en server... nogen gange når vi spiller 3-4 stykker så det kun 2-3 som kan lave en server vi alle kan se hvor hvis den sidste lavede en kunne kun 2 af os se den.

    Men har aldrig spillet mod en som havde mediecenter, men hvis i kan skrive med hinanden så burde det osse virke i spil


  • mhk !
    mhk ! Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 28 Svar: 176
    #7   19. jul 2007 Altså når vi snakker "server".. Så mener du den i Hamachi, ikke ??
    Ikke inde i spillene ??


  • #8   19. jul 2007 Start hamachi, host en server i hamachi, som den anden så joiner. start spillet MED SAMME PATCH!!! <--- MEGET VIGTIGT ellers kan spillene ikke finde hinanden. feks skal i begge have 1,0 eller 1,4 eller hvad spillet nu er på.

    Når i starter selve spillet i vil spille, så starter den ene et LAN spil, hvor den anden så burde se den og kan joine den. Nu i så klar til at spille med/mod hinanden!


  • mhk !
    mhk ! Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 28 Svar: 176
    #9   19. jul 2007 Jaaa smiley

    Vi syns også at vi gør sådan.. Men funker åbenbart ikke !

    Men jeg vil sige mange tak for hjælpen smiley


  • Jan L
    Jan L Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 45 Svar: 520
    #10   19. jul 2007 Det der Hamachi overtog mit netværk, således jeg slet ikke kunne komme på i 1-2 dage... Men, hvis du gerne vil bruge hamachi, så skal du som det første lave din ejen server, m. password osv.. Når dig og din ven så er inde på den, så kan du se om det virker ved at se om enten du blinker grønt, eller din ven gør det.. Hvis den blinker hurtigt dur det som regel ikke... Men hvis der går et stykke tid mellem blikne plejer det at virke.

Kommentér på:
LAN over Internettet...

Annonce