Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IPhone.. Låst?
  • #1   25. okt 2009 Får den låst op ```

• #2   26. okt 2009 der er ikke noget at gøre. andet end at vente på at den bliver låst op.
    der er ikke nogle i dk der kan låse dem op endnu.

men ellers må han jo få et 3 abonoment eller gå ned i en 3 butik og spørg hvad de skal have for at låse den op. før i tiden kunne man godt få dem til det i nogle butikker

• #3   26. okt 2009 Humle :

Jeg låste da selv min op, så det passer da vist ikke helt. Havde selv 3, men prøvede da lige mit gamle telenor kort i den og ja, det virkede! smiley

http://iphone.vildmedmac.dk/ - Kig evt. derinde, så er guides og andet godt smiley

Mvh

• #4   26. okt 2009 Det jo bare et jailbreak og... Hvad for noget snow det nu er man skal have, ultrasnow?

• #5   26. okt 2009 nemlig bare jailbreak den med ultrasn0w så er den låst op til alle kort.....

• Lonnie J
    Lonnie J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #6   26. okt 2009 Han kan også prøve at høre sælger, om sælgers 6 mdrs binding ved 3 er ophørt, for så kan sælger få låse koden gratis.

• #7   27. okt 2009 Den er lidt over en måned gammel smiley

Var inde ved unlocking.dk for at få den låst op idag.
    Men han sagde at da den har det nye software (noget som tidligere ejer har sat i), kan den ikke låses op?

Kan det virkelig passe?

• Lonnie J
    Lonnie J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #8   27. okt 2009 Har i prøvet at ringe til 3 og spørge dem? Ved alle andre mobiler plejer man at kunne betale for at få sin mobil låst op, hvis den er under 6 måneder gammel. Så prøv at hør hvad de siger..

Min iPhone købte jeg ved Sonofon, og de sælger deres iPhone's uden simlås..

• #9   27. okt 2009 Det plejer at koste 500,- at få selskabet til at låse dem op. Det vil han ikke give smiley

• #10   27. okt 2009 Det kan du godt, den kører sikkert med 3.1.2. I linket jeg har sendt tidliger findes der en let og hurtig vejledning til hvordan det gøres.

• #11   27. okt 2009 Så har jeg lige et par spørgsmål smiley

1. Hvordan tjekker jeg hvilken firmware den kører med?
    2. Kan i give mig et link til den guide der kan unlocke den?

• #12   28. okt 2009 Unlocking.dk... Fuskerforretning!

Manden skylder mig en W880i han har "fået væk".

Kommentér på:
IPhone.. Låst?

Annonce