{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brænde ISO fil ?
  • #2   29. okt 2009 Okay må prøve det program så.

  • #4   29. okt 2009 Hvor har du så hentet det fra ?
    For har fundet et sted men der er den mega langsom .vil tage dage og hente den skriver den.


  • frants p
    frants p Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 38
    #5   29. okt 2009 eller brud denne her IsoBuster

  • #7   29. okt 2009 funktioner, mappeindstillingere, vis.

    Der ligger en der hedder skjul filtypenavne for kendte bla bla bla smiley

    Fjern fluebindet i den og ændre de sidste efter punktum til .iso eller .img eller hvad du skal brænde.

    Man kan snyde den hvis man vil... =)


  • #8   31. okt 2009 Sjosk B - hvad mener du ?
    Jeg har hverken noget der hedder mappeindstillinger eller noget andet når jeg højre klikker .


  • #9   31. okt 2009 gå ind på dit c. drev evt, tryk funktioner oppe i toppen (hvis dansk) 0gså ellers som jeg har skrevet


  • #10   31. okt 2009 Sjosk B Nu har jeg gjort som du sagde, og kaldt den for en .IMG
    Så når jeg brænder den med img burn skriver den - Unable to lock volume for exclusice access
    Hint: you gor another program runing that using drive, ckose it and then click try again.


  • #11   31. okt 2009 •Jacob • - DVD decrypter skriver noget af det samme med - Unable to lock volume for exclusice access

  • #13   1. nov 2009 Har fået den brændt nu. hvorfor virker det ikke når man ændre filnavn ? det gjorde jeg nemlig. skrev .IMG efter navnet, og det virkede da.

  • #14   1. nov 2009 Når nu vi er ved den slags .... Har et par film liggende der er hentet fra nettet ! har brændt dem ud med Nero og de spiller fint på "bilka" dvd maskinen i soveværrelset ... men ikke på Sony afspilleren i stuen. Se det har jo så nok noget at gøre med regions koder og lignende .. men hvordan kommer jeg ud ovet dette? Er der en anden måde jeg kan bænde dem på således de kan spilles overalt ??? Gider sgu ikke se film på en 20" tommer lille dum skærm i sengen *S*

    På forhånd tak ...


  • #15   1. nov 2009 Det er fordi det er en sony. De afspiller ikke brændte film. ved ikke om det er en avi flim du har brændt eller jpeg eller hvad det er. Nogle dvd afspillere kan ikke læse jpeg. men det kan de billige, som også kan læse mp3 musik. de kan de dyre mærkevare normalt ikke. Jeg havde også en dyr philips dvd der passede til mit anlæg, men den kunne ikke afspille brændte film. kun originale, så den byttede jeg ud med en billig smiley

  • #16   1. nov 2009 Det er DVD film vi snakker ! og det er en HD optager. Gider ikke at skulle udvide maskin parken i stuen med en billig skod afspiller .. Så dvd'erne må kunne brændes så de er regions frie eller så de passer til maskinen

  • #17   1. nov 2009 Okay, så ved jeg ikke hvad der kan være galt desværre.

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #18   1. nov 2009 Det Er ikke koderne som driller dig, det er dine skiver.
    Billige skodafspillere som du kalder dem, er ofte bedre end de dyre, som ikke kan spille alle skiver.
    Hvis du brænder på en DVD+ så prøv en DVD-
    Det Er helt sikkert dér problemet ligger.

    Mht problemet med drevet som ikke kan låses, ignorer det bare. Det betyder blot, at programmet ikke kan forhindre adgang fra andre programmer, men det betyder ikke noget.


  • #19   1. nov 2009 Ja det er også det jeg siger, at de billige er bedre end de dyre, fordi at de kan læse flere typer filer smiley

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #20   1. nov 2009 Ja, det er ret grotesk smiley

  • #22   2. nov 2009 Har kigget lidt på specifikationerne for min Sony rdh-hx750
    Det er altså ikke skiverne + eller - der er problemet ... Så det må være region eller kode !

    Afspilningsformater

    DVD-RAM
    Ja

    - R (Video)
    Ja

    - R (VR)
    Ja

    + R
    Ja

    - RW
    Ja

    + RW
    Ja

    - R (Video) Dual Layer
    Ja

    - R (VR) Dual Layer
    Ja

    + R Double Layer
    Ja



  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #23   2. nov 2009 Så lav en kopi, og fjern koderne.

  • #24   2. nov 2009 Ja så er vi tilbage hvor jeg lånte tråden ... med hvad? og hvordan?

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #25   3. nov 2009 Nero eller DVD shrink, eller et af de mange andre programmer.

  • #26   3. nov 2009 Læser du overhovedet der jeg skriver eller forstår du det ikke?

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #27   3. nov 2009 Jeg både læser og forstår, gør du?

    Hvis du har en film, som du ikke kan afspille pga. reg.koder, laver du blot en kopi men f.eks Nero eller DVD shrink, og så er de kodefri.

    Hvad er det, at du ikke forstår?


Kommentér på:
Brænde ISO fil ?

Annonce