{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

unknown *
unknown *
Følger: 1 Emner: 324 Svar: 619

trådløst netværk {{forumTopicSubject}}

ja, nu har jeg fået mig en ny bærbar computer, og ville jo gerne have netværk på den også, men jeg kan ikke huske koden, da det er meget lang tid siden det er blevet installeret, og har hver brugsanvisning eller noget til det mere, er det noget jeg kan gøre for og få koden eller "resette" routeren?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trådløst netværk
  • #1   20. nov 2009 Der sidder en lille knap bagpå, som du kun kan komme til med en lille nål eller en anden spids genstand. Den skal du trykke ind og holde inde i 30 sekunder for at nulstille din router.

• #2   20. nov 2009 Der er en knap på din router, sikkert bagpå den. Hvis du holder den inde lidt så resetter du routeren.

• #3   20. nov 2009 Ah.. der var jeg lidt for langsom smiley Dog er det ikke alle routere du skal holde ind i 30sek.. på min er det nok med 3-4 sek smiley Kommer an på hvilken router du har.
    Evt så find manualen til den.

• #4   20. nov 2009 Derfor jeg skrev 30 sek.. så er man sikker under alle omstændigheder smiley

• unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

#5   20. nov 2009 mange tak, synes bare ikk jeg ku finde den, men det nok mig der er galt på den, må lige prøve igen.. har desværre ikke manualen længere smiley

• #6   20. nov 2009 hvis du nulstiller den er der ingen koder eller noget på den.

så du skal have styr på hvordan du installere den inden du resetter den! smiley

• #7   20. nov 2009 Den er meget lille, og kan godt side inde bag noget gitter eller lign. bag på routeren. Men ja, ha styr på hvordan du sætter routeren op igen INDEN du resetter den. For ellers er det sq svært at gå på nettet og finde manualen.

• Maj H
    Maj H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 171
    #8   20. nov 2009 Hvad hedder routeren ?

• unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

#9   20. nov 2009 altså der er to?? har ikke helt styr på det, den ene er den "faste" og den anden er den trådløse udover. den trådløse hedder SMC og den anden hedder scientific atlantic, hvis det var det du mente?? smiley

Kommentér på:
trådløst netværk

Annonce