{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ps3 60 gb bagudkomportabel? dårligere?
  • #1   29. nov 2009 Har ikke hørt noget om at den er dårligere. Men der er (så vidt jeg har læst) brugt dyrere komponenter til den. Det skulle blandt andet være derfor den var så svinedyr. Og så skulle den bruge mere strøm end de efterfølgende.

• #2   29. nov 2009 Ved ikke om den er bedre... har tit set defekte ps3 60gb til salg.. og en enkelt gang en 40gb.. ved ikke om 60'eren går "nemmere" i stykker end de andre modeller... men man køber vel heller ikke en ps3 for at spille de gamle spil smiley

• #3   29. nov 2009 Den er ikke dårligere, men den har en lidt højere fejlrate. Det er dog alligevel ikke så meget. Dem der går i stykker går i stykker fordi de ikke får luft nok osv.

Men køb den dog ny, for så får du 2 års reklamationsret og hvem gider spille PS2 på sin PS3. God of War 1 og 2 kommer jo i HD-udgaver, så tror de kommer med andre spil også smiley

• #4   29. nov 2009 ved i hvad den kostede af ny ? smiley er der noget man skal holde øje med når man køber en brugt som er ca. 2 år gammel? smiley

• #5   29. nov 2009 Martin A

tjaaa.. nogle har en Yellow Light of Death problem hvilket kan løses på en eller anden måde således at maskinen kører nogle timer igen, hvilket kan betyde at du om 1-2 måneder kan have en defekt maskine hvis den har haft YLOD problemet.

• #6   29. nov 2009 lyder kompliceret .

det kan jeg så ikke sikre mig mod? :S

• #7   29. nov 2009 Jeg gav 5500kr for min 60gb. Det er rigtigt nok at de har det med at gå ned. Min brændte også sammen efter jeg havde haft den i ca 1,5 år. havde heldigvis forsikret den så fik bare en ny.
    Hvis du alligevel skal have en ps3 så køb en slim.

• #8   29. nov 2009 Der skete det samme med min som Windows F skriver. Den stoppede ligepludselig med og virke, og dagen efter virkede den fint igen. Men efter to dage gik den helt død, den kunne godt starte men der kom ikke noget billed eller lyd.

Kommentér på:
ps3 60 gb bagudkomportabel? dårligere?

Annonce