{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iphone alm. abonoment eller specielt
  • #1   30. nov 2009 Jeg har købt min med et 3 abn. der er specielt lavet til iPhone.
    Da man med en iPhone, eller ihvertflad gør jeg, bruger nettet mere pga. dets nemme tilgang!
    Og derved kan det blive dyrt hvis man ikke kender sin pris pr. MB data!

Så jeg vil nok råde dig til et abn. med noget fri data og 3G understøttelse... :o)

• #2   30. nov 2009 tilbyde 3 det? jeg er ved at gå nettet tyndt for at finde nogle tilbud og råd, er kun blevet frarådet telia pga service og dækning

• #3   30. nov 2009 Kan også kun fraråde Telia...
    Dem skal jeg aldrig handle med igen...
    Men er nu godt tilfreds med 3...
    Mit abn. hedder noget med 3iDeal...
    Og det dur... Lidt dyrt, men ingen overraskelser... :o)

• #4   30. nov 2009 ahh det med dyrer abonomenter klarer jeg, har et på 500++ fra tdc med alt frit, så 600 også er det mere eller mindre fast det ville kun være lækkert også falder det vist til 400 efter 6 måneder så jeg tror det er sådan det bliver kan også købe en hos direkte fra dem til en fair nok pris

når vi så kommer en på selve iphone 3gs modellen hvilken hvis du så anbefale

8gb, 16gb eller 32 gb?

• #5   30. nov 2009 Jeg har selv købt en 32GB.
    Men man skal have brug for det, for prisen er en del højere syntes jeg!

Jeg bruger meget Podcast og mail på min, derfor udnytter jeg pladsen godt...
    Har også en del lydbøger og musik på den...
    Og et hav af programmer og navigations systemer, geochaching osv.

Men ellers vil jeg mene at 8GB udgaven dækker de flestes behov!

• #6   30. nov 2009 okay, mange tak for hjælpen så bliver jeg nok den glade ejer af en iphone her efter jul smiley

• #7   30. nov 2009 Købte min 3GS 16gb hos 3 med iDeal, og er godt tilfreds. Regningen passer fint, ingen overraskelser selv med det store dataforbrug (og det får man!!!!) der fulgte med iPhone - der er 20gb "fair use" grænse, det betyder de ikke lukker ved 20gb men forbeholder sig retten hvis det sker flere måneder i træk.

Derudover FRI SMS og MMS, ikke noget med skjulte 5000/500 grænser.

• #8   30. nov 2009 WD 40 - Fin gennemgang...
    Den er dejlig overskuelig...
    Og kan kun give dig helt ret...
    Er også yderst tilfreds med alt ved 3...
    Selv hernede i grænse området mod tyskland, er der kanon dækning!

• #9   30. nov 2009 Det eneste jeg har at bemærke er at den indbyggede antenne i iPhonen ikke er den bedste - den har ikke helt samme signalstyrke som en anden 3mobil, med tilsvarende abonnement - jeg bemærker det dog kun, fordi jeg enten er hjemme - der virkelig er på lars tyndskids, eller hos kæresten, hvor huset er "isoleret" med alukraft, der æder signalet. smiley

• #10   1. dec 2009 super men så køber jeg nok en det er sjældent jeg er så langt ude på landet så jeg ikke har fuld dækning smiley

Kommentér på:
iphone alm. abonoment eller specielt

Annonce