353 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

gamer computer ?? hjælp gamer computer ?? hjælp

hey baboom:)

overvejer at købe ny pc .
det ska være en gamer pc der kan trække de fremtidige spil der skulle ud komme .

har to link til 2 jeg har kigget lidt på .

den første:
(link fjernet)

den anden:
(link fjernet)

vil gerne vide hva der er skidt og godt ved dem ? eller om de er finde nok smiley

på for hånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gamer computer ?? hjælp
  • #1   30. nov 2009 Så hellere sådan noget her.

http://topdata.dk/product.asp?product=6393

http://topdata.dk/product.asp?product=6522

• #2   30. nov 2009 topdata er et godt bud

gå efter en maskine med den nyeste I7-8xx serie. Den er hurtigere clock for clock end den "gamle" I7 9xx serie og bruger 30+% mindre strøm + o/c potentialet er sikkert større.

• #3   30. nov 2009 okai smiley så dem fra dustin er ik særlig gode og købe?

• molotow l
    molotow l Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 78 Svar: 445
    #4   30. nov 2009 der var en der skrev at det var mere fremtids sikret at købe et bundkort med x58 ligesom dem du selv linker til har, x58 bundkort kunne bruges til de nye i9 processore hvis du vill opgradere dem senere

• #5   30. nov 2009 Dr Perle(fut fut fut freestajlo og ORDBLID) >> OC potentialet er nu ikke større på de nye modeller så vidt jeg ved.

Men det er jo forskelligt fra CPU til CPU.

Jeg sidder f.eks. med en Xeon W3520 som køre 4,6 Ghz 24/7 og det får man svært ved med en af de nyere 8xx serie, ved mindre man har vild køling.

Ikke alle X58 bundkort understøtte de kommende i9 det kommer an på hvilken Bios kortet køre med og om det kan opgraderes.

• kim b
    kim b Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 85
    #6   30. nov 2009 Min svigerfar har en super gamer pc med vista 64bit til salg med rat og pedal, og en masse andre ting. og den er vild.

• kim b
    kim b Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 85
    #7   30. nov 2009 til kun 7500

• #8   1. dec 2009 i9 bliver socket 1366 men det er ikke ens betydning med at de understøttes af bundkortet.

• #9   1. dec 2009 Nej det kommer også meget an på hvilken bios der ligger på kortet.

• #10   2. dec 2009 Hehe ja det kan du ikke rigtig bruge til noget, det er versionen af din bios software du skal kigge på.

Skal forresten lige siges at en i9 CPU koster lige omkring 7.000 kr på nuværende tidspunkt, og det er en ES udgave uden garanti eller noget.

Kommentér på:
gamer computer ?? hjælp

Annonce