903 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Ny Gamer computer eller Apple? Ny Gamer computer eller Apple?

Hej Baboom

Efter at have solgt min gamle stationær vil jeg have en ny.
Har kigget på en Apple MC240 til 5500kr på tilbud hos Fona. Har aldrig prøvet Mac, men synes de er mega fede og har kun hørt godt om dem.
(link fjernet)

Men overvejer også meget at bestille en af disse :
AMD Phenom X4 955 - ATI4890
http://topdata.dk/product.asp?product=63...
Intel i5 - ATI5770
http://topdata.dk/product.asp?product=64...

Det skal siges jeg ikke er den vilde gamer, dog vil jeg gerne have fed grafik når jeg endelig spiller. Jwg har i forvejen skærm osv.

Eller hvad ville i anbefale?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Gamer computer eller Apple?
  • kevin k
    kevin k Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
    #1   5. dec 2009 (link fjernet)

• #2   5. dec 2009 ville vælge mac smiley

• #3   5. dec 2009 jamen de 2 der ikke er mac kan da ikk spille noget som helst........

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #4   5. dec 2009 Den macbook du har kig på, er en udgået model. Køb hellere en der er up-to-date. De billige macs er suer gode, men ikke til gaming.

• #5   5. dec 2009 dane M . du er da for lam at høre på. MAC STYRER TOTALT.. kan du begrunde din kommentar ?

• #6   5. dec 2009 Jeg valgte at gå mac for 2 år siden, har dog en vista computer stående.. men den bliver kun brugt fordi min macbook ikke kan køre cs særlig godt!
    Mac er vejen frem.. Ja man betaler meget for udseende.
    Men jeg synes også at pengene er godt lagt ud hvis man køber en macbook!

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#7   5. dec 2009 Dane M: Kan de sagtens, bare man ikke vælger den mindste model.

• #8   5. dec 2009 altså jeg har en af de nye Imac. jeg er fuld tilfreds !

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#9   6. dec 2009 Dane M: meget muligt, men enhver ny apple kan afvikle Win XP/Vista/7 ligeså godt som enhver anden PC, så en MAC kan bruges til alt.

• #10   6. dec 2009 babooms haj.. ØH, sæt dig lige ind i tingene først. du får MEGET hardwaremæssigt. og JO der kommer opgraderinger hele tiden.

• #11   6. dec 2009 okay babooms haj. find en computer du kan sammenligne med min - den nye Imac.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#12   6. dec 2009 Baboom's Haj: Så får du lige en opgave, Find en windows PC der kan matche denne:
    (link fjernet)
    Og den skal være billigere.

• #13   6. dec 2009 babooms haj. øh, der får du kun selve computer ? der jo meget mere med til Imaccen + den er 100 gange federe. og i din er der kun 500 gb harddisk og ikk 1tb

• #14   6. dec 2009 vil hellere ha imaccen, end de to du har linket til tilsammen. men det er jo hver sin smag smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#15   7. dec 2009 Babooms Haj: Niksen. iMac'en er med 27" LED skærm, så du har endnu ikke fundet en windows PC med samme specs.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#16   7. dec 2009 Haj: Det har da noget med specs at gøre. For det er hvad du får med i prisen i en iMac, så det skal også regnes med i den anden PC. Så de 7800 i prisdiff skal gå til det andet hardware der skal bruges for at have en tilsvarende komplet PC.

• #17   14. dec 2009 dane M -
    du vil jo heller ikk indrømme mac er bedst . har du overhovedet hat mac ?

• #18   14. dec 2009 Hvis du bare spiller en gang i mellem (og ikke har noget behov for at PRØVE at spille smart på Café Viktor), så vælger du en af de PC'ere, du nævner (dine links passer ikke med det, du har skrevet)...

Macs er ganske fine til billedebehandling og musik- og videoproduktion...men det er en PC også nu til dags smiley

Det er sandsynligvis kun 10% af dem, der har en Mac, der rent faktisk bruger den til det, den egner sig bedst til... Resten, specielt alle tøserne, ja, de købte den fordi den er hvid...

Kommentér på:
Ny Gamer computer eller Apple?

Annonce