{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Ny gamer computer eller en Apple? {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom

Efter at have solgt min gamle stationær vil jeg have en ny.
Har kigget på en Apple MC240 til 5500kr på tilbud hos Fona. Har aldrig prøvet Mac, men synes de er mega fede og har kun hørt godt om dem.
(link fjernet)

Men overvejer også meget at bestille en af disse :
AMD Phenom X4 955 - ATI4890
http://topdata.dk/product.asp?product=63...
Intel i5 - ATI5770
http://topdata.dk/product.asp?product=64...

Det skal siges jeg ikke er den vilde gamer, dog vil jeg gerne have fed grafik når jeg endelig spiller. Jwg har i forvejen skærm osv.

Eller hvad ville i anbefale?

DETTE ER IKKE ET DISKUTIONSFORUM.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny gamer computer eller en Apple?
  • #1   6. dec 2009 Nu er der jo ikke meget gamer over lige den macbook du har fundet der.
    Hvis du vil have muligheden for at game en gang imellem med god grafik, så ville jeg investere i denne her.
    http://topdata.dk/product.asp?product=6464

Den ville du få meget mere ud af end din macbook.
    Mac er mest til billedbehandnling og ikke til gaming.

• #2   6. dec 2009 Hej Kim. Jeg har lige solgt en stor computer med vandkøling, 8 gb ddr3 ram, 4870x2 samt en dualcore cpu for 5000kr. Grundet jeg ville ha NYT! hehe

Jeg har kigget meget på den i5 du har linket til, grafikkortet ligger kun på højde med gts250 / 4850, hvilket ikke er godt nok hvis jeg skal bruge den til at game. Til gengæld understøtter den Directx11, hvilket 4890'eren ikke gør. Cpu mæssigt kan jeg ikke finde ud af hviken af disse 2 der er bedst

• #3   6. dec 2009 Hvis du vil gå hele vejen, så ville jeg nok gå efter en i7 computer istedet, den xtra kraft fra i7 processoren er absolut en god grund at investere i.
    Men ok, nu har jeg heller aldrig været fan af AMD, så det er nok derfor jeg sværger mest til Intel.

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232
    #4   6. dec 2009 Mit råd er at holde sig langt fra det mac lort hvis du vil game eller bare have en gid computer. Mac er kun for folk som ikke har forstand på computere som vil se lidt smarte ud. Det er kun det lille æble du betaler kassen for. Med mindre du er en smart designer så hold dig fra det.

• #5   6. dec 2009 hvis det er til spil,så er det klart en windows PC, da det har det mest udbredte spil market smiley

Og det skal være den som kim linker til smiley

• #6   6. dec 2009 så vidt jeg har kunne forstå på forskellige folk er mac bedre i musik og billeder og video afdeling

så hvis det er for at spille skal du nok købe en intel bassert comp. smiley

• #7   6. dec 2009 køb sku da Mac det elt for nice

har selv en macbook pro og den fungerer sku godt til både spil og alt andet smiley

• #8   6. dec 2009 hvis den skal bruges til spil, ville jeg holde mig fra en mac.
    men skal du bruge en stabil & hurtig computer uden vira o lign, til billed/vidoe/lyd behandling/afspilning skal du klart vælge en mac

• #9   6. dec 2009 en ny intel baseret mac kan du installere windows på.. som dual boot.. eller med vm-ware fusion.. så kan du kører det inde i OS x

Kommentér på:
Ny gamer computer eller en Apple?

Annonce