{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

IE fucker BIG TIME ?! {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen

Til at starte med.. NEJ jeg gider ikke bruge Firefox og hvad de nu hedder.. IE har jeg altid brugt og vil jeg fortsat gøre.. bare lige for at sige det inden den bliver skrevet smiley

Jeg har det problem at den engang imellem lige blinker som om den åbner et nyt vindue, men der kommer ikke noget frem.. hvergang den gør det, åbner den en ny iexplorer.exe i Joblisten under Processor.. jeg har nu 55 (har lige talt) iexplorer.exe kørende, som alle lige æder mellem 15 og 98mb!!! når jeg trykker afslut, så kommer der en pop-up meddelelse frem hvor der står siden er blevet gendannet fra forrige session eller hvad den nu skriver.. den kommer ca midt på skærmen, dvs ikke engang oppe ved fanerne.. den gør det selvom jeg ikke har nogle IE vinduer åbne.. jeg har lige forsøgt og opdatere windows igen, men det hjalp ikke.. har Cclean og MBAM som jeg har kørt et par gange, Avast PRO til antivirus, incl jeg har kørt en alm diskoprydning og det har stadig ikke hjulpet.. hvad fanden sker der lige ? og ikke mindst, hvad kan jeg gøre ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IE fucker BIG TIME ?!
Kommentér på:
IE fucker BIG TIME ?!

Annonce