Er dette en ok bærbar ? {{forumTopicSubject}}
Prisvenlig 15,6” bærbar med AMD Sempron processor, 2 GB RAM, 160 GB lagerkapacitet og Windows 7 operativsystem.
Prisvenlig kraftfuld/ydeevne – AMD Sempron processor, 2 GB RAM og delt grafikløsning giver dig hvad du behøver til hverdagens opgaver og kræfter nok til at basiske grafiske applikationer. ATI 256 mb
Operativ system (OS) – Windows 7, det nye ultimative styresystem fra Microsoft. Windows 7 tager alle fordelene fra Vista og træder flere skridt i den rigtige retning. Let at bruge og administrer.
Forbind til nettet – Forbliv Online uanset hvilket netværk du har, om det er kabel (ethernet) eller trådløst.
Ville den kunne trække spil som bf2 eller flatout 2 ?
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Svar: 1.576
jun 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 130 Svar: 291
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 2.046
jan 2007
Men ser her, for 4200,- kr. kan du få en bærbar, der kan trække ALT Ganske vist ikke GTA IV og Crysis i High, men det kan selv min stationære ikke
(link fjernet)
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 211 Svar: 791
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.404
nej den bærbar kan ikke trække sådan nogle spil.. og selv den han sidder og linker til kan ikke trække en skid.. desuden er det en packard bell.. der findes ikke værre lorte maskiner på markedet, og jeg tager af erfaring.
hvis du alligevel skal spille skal du ikke have dig en bærbar.. det er for dyrt i forhold til hvad du får.. så hellere køb dig en mine pc også en stationær ved siden af.. det er for dumt at tro man kan købe en bærbar og bruge den til spil for de kan ikke holde til det.. selv dem som er bygget til det har problemer med at følge med. og du får så meget mere for dine penge hvis du adskiller spil fra kontor arbejde
jeg lyder måske rimelig knotten i min tale men det er sådan sandheden er!
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 1.937
hvor meget skal du give for den, og kan du uddybe hvilket gfx, hvis du vil køre spil og high detail, så skal du om omkring 10K for at kunne få en bærbar der bare kan lidt, men nok gerne en 12-15 stykker hvis du vil have en _go_ gamer bærbar...
men hvis du bare vil spille spillet, og gfx'et ikke er så vigtig, så kan du nemt finde noget til en fornuftig pris, men det er dog stadig ikke i den billige ende, dvs alt under 5K
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 18 Svar: 297
jesper B - Alt efter hvilket grafikkort det er, kan den nok godt hive BF2 afsetd, med en 25-30 FPS, med det meste på low.. (Her kræves vel som minimum et x600 med 128 MB dedikeret ram!)
Men for omkring de 6K kan en af HP's nyere modeller fint trække de nye spil. Dog skal der være et HD4650 i med 512 MB dedikeret som minimum. Min ven har en HP som nævnt, dog med 1 GB ram til grafikkortet. Den klarer Crysis på high uden AA med omkring de 25-35 FPS (:
jan 2007
Har du set specs på den? Har du luret notebookcheck.net?
Et ATI 4650 evner faktisk at trække ALT, du kan smide efter den... Ganske vist ikke de nævnte spil på high, men det er en bærbar til 4200,- kr. for filan da. Selv spiller jeg Borderlands på en væsentligt ringere bærbar uden problemer...
Mht. køb af "gamer PC" er der absolut INGEN grund til at betale max mango for en PC, der alligevel er i mellemklassen om et års tid. Jo, hvis man partout skal spille Smarte-Per nede på netcaféen i dét år...
Min stationære er fx bygget sammen af dele for omkring 2200,- kr. sidste år, og jeg kan stadig spille MW2 med alt på high med AA fra...
Oh wait, kommer der endnu et vredesudbrud?
jun 2009
inden i er alle computere næsten det samme og de køre jo alle sammen med det samme styre system og han har arbejdet som computer mand i 34 år nu . og har en pc til 44 kg . men nok om det ville bare høre hvad i syntes om den der bærbar. den var nu os bare mest til skole brug.
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 832
Til at game på, køb en stationær.
Når du ikke har mere styr på det, går jeg ikke ud fra du kan finde ud af at samle selv.
Køb en computer på topdata.dk eller mmvision.dk gå efter AMD processor og få en bedre køler på. så er du godt kørende til dine spil. Det er langt bedre end overnævnte.
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 18 Svar: 297
maj 2008
Men den udtale, siger han at der ikke er forskel på en computer til 2000 eller end til 10 gange så meget. Der er så mange forskellige teknologier på hardware markedet, og det bevæger sig hurtigere end noget andet marked. Fint at manden arbejder med det til dagligt i 34 år, men han lyder til at have snydt folk i 34år. For med den viden han måtte have, for at sige sådan en sætning, ud derfra at han må have solgt computere til forbrugere, som ikke lever op til forbrugerens krav.
Alle kan købe en computer til 44.000 kroner, spørgsmålet ligger i at have nok penge eller om priotering. Udover det er man en klovn hvis man bruger så mange penge på én computer, da hardware taber så meget værdi på ingen tid, så den vil ikke være meget værd under 1 år efter.
Hvis du skal have en bærbar til skolebrug og lidt gaming i fritiden, hvor meget vil du så bruge på den?
/SJ
feb 2007
du føler dig vist rimelig truffet hva så må der jo være noget om det.. HAHA
maj 2008
jun 2009
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 1.937
søren J du fatter da vidst også hat af computer :|
maj 2008
Rasmus C - Flot sætning, du kan ikke engang argumentere, så vælger at ignorere den sætning. !
jun 2009
apr 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 61 Svar: 423
BÆRBAR ER IKKE TIL AT SPILLE PÅ LORTET BRÆNDER SAMMEN
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 1.337
hvor hurtig cpu er der, og hvilket grafikkort snakker vi om. . ???
feb 2007
sig mig kan du ikke læse.. bare allerede ved de første ord står der SEMPRON.. den har slet slet slet slet ikke nok kraft i sig til at levere til spil..
jun 2009
(link fjernet)
(link fjernet)
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 695
Er dette en ok bærbar ?