{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler plads på ps3?
  • Kim L
    Kim L Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 61
    #1   27. dec 2009 Køb en større 2,5" intern harddisk og monter den i stedet.... Det er fricking nemt.... smiley

  • Kim L
    Kim L Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 61
    #2   27. dec 2009 Wupti
    (link fjernet)

    Og WUPTI....
    http://www.youtube.com/watch?v=NNSytaL9hnI


  • #3   27. dec 2009 okay, men så skal den anden vel ud, eller kan der være 2 i?:)

  • Kim L
    Kim L Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 61
    #4   27. dec 2009 Den der sidder i nu skal ud ja.... Du skifter den bare til en større. Du tager backup af den 40 gig der sidder i nu ved hjælp af en ekstern harddisk og når den er færdig med at tage backup piller du den 40 gig ud og smider over højre skulder og sætter en 500 gig i i stedet.... Bare HUSK at den skal være en SATA harddisk og at den SKAL køre med 5400 omdr. ellers kan det give bøvl.



  • #5   27. dec 2009 lyder kompliceret smiley men det er den eneste måde? altså at skife harddisk?
    man kan ikk bare sætte en ekstern til?:)


  • Kim L
    Kim L Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 61
    #6   27. dec 2009 Prøv at se den der youtube film.... Det er så simpelt at skifte harddisk at jeg er ret sikker på at min nevø ville kunne gøre det.... smiley

    Du kan godt bare sætte en ekstern til men jeg syntes personligt at det er en lidt skidt løsning.... Bare husk at den eksterne skal være formateret i FAT32 format da PS3 ikke understøtter NTFS som er den mest brugt filsystem idag.


  • #7   28. dec 2009 Altså med den eksterne mener du hvis jeg vil bruge den, istedet for en ny harddisk? For hvis jeg skifter harddisk kan jeg vel bare kopire filerne og smide dem over på den nye, ikke?
    Men takker for svar Kim smiley


  • Kim L
    Kim L Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 61
    #8   28. dec 2009 Altså jeg vil uden nogen form for tvivl eller med muligheden for at spørge publikum anbefale at skifte den harddisk der sidder i PS3eren.... Det var noget af det første jeg gjorde ved min egen hvilket betyder at der nu er 500gig at lege med.
    Desuden ville jeg gerne have kommet forbi og hjulpet dig med at skifte den hvis du ikke havde boet for langt væk, men prøv som sagt at se filmen fra youtube hvis du bestemmer dig for at skifte den interne harddisk... Skulle du ellers have nogle spørgsmål til hvordan man skifter den så skriver du bare en PB til mig, så skal jeg nok guide dig igennem det.

    Det med at bruge en ekstern harddisk var med i mine overvejelser da jeg købte min PS3 men gik fra det igen fordi jeg mente der var for meget bøvl i det.


  • #9   30. dec 2009 Okay, jamen jeg takker mange gange kim smiley

Kommentér på:
Mangler plads på ps3?

Annonce