522 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

hjælp med Iphone apps. hjælp med Iphone apps.

Hej allesammen har kæbt Iphone og igår hentede jeg en masse programmer til den. Satte den så til computeren i morges og så smed den alle programmerne hen på min computer. Men nu de væk fra telefonen. Hvordan helvede får dem på min telefon igen :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp med Iphone apps.
  • #1   25. jan 2010 Du skal synkronisere programmerne ellers forsvinder de fra telefonen.. Det gør du inde i itunes.. Tryk på din iphone som er vist i venstre side når den er tilsluttet og tryk så at den skal synkronisere dine programmer også smiley

• #2   25. jan 2010 Prøver jeg så lige smiley takker:D

• #3   25. jan 2010 He he var da så lidt smiley Og ellers spørger du bare hvis der er andet du ikke lige kan hitte ud af smiley

• #4   25. jan 2010 Takker det hjalp sku smiley

• #5   25. jan 2010 Godt smiley Men det var da så lidt..!! Når du lige er kommet lidt ind i det med itunes er det såre enkelt.. Havde selv lidt probs i starten.. Men ja nu køre det bare smiley

• #6   25. jan 2010 Såre simpelt mig i røven.. Giv mig filsystem-adgang istedet for at jeg SKAL synkronisere hele pisset i iTunes, tak!

• #8   25. jan 2010 Kan da kun give jer ret i at itunes ikke er det bedste.. Men det ser jeg stort på eftersom telefonen bare virker super..

• #9   25. jan 2010 Telefonen virker fint så længe man ikke vil overføre noget fra den, eller noget til den - og med dén type telefon den nu engang er, er det et KÆMPE fail.

Og jo, er iPhone ejer.

• #10   25. jan 2010 Jeg sys det fungere fint at overføre.. Jeg har ingen problemer med min..!! Det er jo hvad man selv gør det til smiley

• #11   25. jan 2010 Jeg sys det fungere fint at overføre.. Jeg har ingen problemer med min..!! Det er jo hvad man selv gør det til smiley

• #12   25. jan 2010 Har heller ikke problemer med min iPhone, problemer er noget man selv gør det til!

• #13   25. jan 2010 Kan kun give dig ret Martin E..

Hvis man ønsker en telefon man kan pille og rode i alle filer osv i så skal man købe en nokia n serie eller sådan noget..

• #14   25. jan 2010 At LAVE filsystem-adgang, muligvis, men det skulle fandme spille fra fabrikken. Kører det gennem SSH / SCP, findes der noget der giver adgangen gennem Denne Computer / Computer?

• #15   25. jan 2010 hvordan gjortde du det hardcore:P

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #16   25. jan 2010 Kan ikke lige se problemet. iTunes gør det simpelt, og ja, man har dermed mindre kontrol over den. Men det betyder så også, at der er færre fejl man kan lave.

• #17   25. jan 2010 Tosse 2 > Ja, for det er jo herre-let at fucke det op, at kopiere 5 udvalgte billeder istedet for hele pisset...

• #18   25. jan 2010 wd 40.. Hvis du er så utilfreds.. Så sælg dog din iphone og køb noget andet istedet for at sidde at skabe dig..!!!!!!

• #19   25. jan 2010 Af princip vil jeg ikke sælge noget jeg stadig betaler for et par måneder endnu, men når min binding udløber, forsvinder telefonen skam også!

• #20   25. jan 2010 Så kan den heller ikke være så slem som du gør den til..!!

• #21   25. jan 2010 Sagtens, men jeg lægger ikke 700 kr. om måneden for noget jeg ikke ejer længere.

• #22   25. jan 2010 Det er jo så bare dig der har jokket i spinaten og købt en tlf du ikke brød dig om.. Men nu var det heller ikke om du ku lide telefonen eller ej dette emne handlede om..

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#23   25. jan 2010 wd-40: Det er da ikke det hele der skal kopieres. Ligesom med musikken kan du lave de fotoalbums der skal medtages på iPhonen, og når du så alligevel redigerer dine billeder på computeren, er det bare at lægge dem i den rette mappe. Så opdaterer iPhonen selv med de nye billeder.

• #24   25. jan 2010 Hvad så når jeg skal ha' billeder fra iphonen, over på PC'en? Så skal jeg kopiere hele pisset. smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#25   25. jan 2010 Kommer jo an på hvor godt et fotoprogram du har på din computer.
    På min starter den selv fotoprogrammet op og spørger og jeg vil overføre de nye billeder. Så klikker man bare ja, og vælger om den så automatisk skal slette billederne på iPhonen eller ej.
    Men igen, det starter op af sig selv, kører automatisk og tager kun de nye billeder med over.

• #26   25. jan 2010 Ja, de NYE. Jeg er muligvis ikke interesseret i at få alle billeder over, da nogle af dem blot hører hjemme på telefonen... smiley Men det valg får jeg ikke.

Kommentér på:
hjælp med Iphone apps.

Annonce