{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Hvorfor går min computer i hak ? {{forumTopicSubject}}

Hej..

Har et problem med min bærbar computer, det er en HP.

Nogen gange fryser musen og så kan man bare intet gøre... Altså den sætter sig bare helt fast og der er intet at gøre, den reagere ikke hvis man trykker ctrl alt delete så der er ikke andet og gøre end og slukke den på knappen. Er ved og gå amok over det snart.

Det kan ske f.eks lige når jeg starter den op, men andre gange kan jeg sidde ved den flere timer uden problemer og så sker det lige pludselig ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor går min computer i hak ?
  • #1   26. jan 2010 PLejer at slå på min hvis den går i stå. Og ja det er seriøst, for den fryser ogs engang imellem. Men kan slå den igang : )

  • henrik c
    henrik c Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 37
    #2   26. jan 2010 Lyder som nogle ustabile ram. prøv at googel memtest86 og hent det, og kør en test.

  • #3   26. jan 2010 hehe ja okay men altså nu har jeg ikke ligefrem lyst til og sidde og tæve min computer... Der må være et eller andet galt ?? Er overhovedet ikke computernørd så håbede der var nogen der kunne sige hvad det er der er galt.

  • #4   26. jan 2010 Henrik : har prøvet og hente det der men kan ski ikke finde ud af det. Den åbner det med WINRAR ??? kan ikke hitte ud af hvad jeg så skal gøre ?

  • August .
    August . Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 51
    #5   26. jan 2010 Har haft præcis det samme problem med min HP bærbar..... ligger du i din seng med den eller sidder du ved et bord?

Kommentér på:
Hvorfor går min computer i hak ?

Annonce