{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.299 visninger | Oprettet:

Kurt  T
Kurt T
Tilmeldt:
28. jan 2007
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270

Brænde BluRay fra computer til Dvd {{forumTopicSubject}}

hej baboom, ved godt det er sent, men håber der nogen som er vågne, !

det handler egentlig bare om at den computer jeg har fået skaffet mig indeholdt åbenbart et gavekort, til 15 Bluray film som jeg så kunne hente ned til computeren, min computer spiller dem fint, og ikke noget der , men skærmen er bare ikk li så står som den 50 " som hænger på væggen, og folk siger at computeren aldrig vil være det samme som på HD tv, så vil da klart kaste mine film der op på hvis i vil vide hvad filmene er i mener jeg det 1080 X et eller andet, så det skulle være godt nok

nååååå men problemet er bare JEG ANER IKK hvordan jeg brænder sådan noget pis lort, ! jeg plejer bare at bestille mine film på nettet, og 2 dage efter kommer de med posten i en æske, lettere blir det sku ikk smiley

men hvad skal jeg gøre, filen hedder

The Hangover Bluray dvd .Mkv Fil ?

og subtiles fuldte med i sådan en lille fil af en ting, ? og de hedder noget med srt. så alt det der skulle være tip top

men hvordan brænder jeg den på en almindelig skive som jeg smider i min ps3 eller i min Dvdmaskine ?

gerne en guide eller så meget hjælp så jeg fatter det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brænde BluRay fra computer til Dvd
  • #1   28. jan 2010 Du har ikke HDMI udgang på dit graffikkort i computeren? For det er det nemmeste at koble computer og tv sammen.

    Men hvor meget fylder din .mkv fil ?


  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #2   28. jan 2010 ca. 4,37 gb, og disken er på 7 gb, men vil bare rigtig rigtig gerne ha den på en disk ! da jeg ikke rigtig gider og ha computer og fjernsyn tændt og en masse bøvl, da de fleste af min ledninger er indtigraret i min væg :O)

  • Bruce W
    Bruce W Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 29
    #3   28. jan 2010 Stream filmen over ps3, hente ps3 media server ned. Så køre det over ps3 over netværket, så behøver du ikke brænde filmen ud...

  • Bruce W
    Bruce W Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 29
    #4   28. jan 2010 Hvis du gerne vil brænde filmen ud skal du hente x2dvd. Men det tager hundrede år at lave en mkv fil over til dvd format..... meget letter at streame det over dit netværk gennem ps3....

  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #5   28. jan 2010 altså jeg holder mig til det med dvd'en, vil sku gerne ha det ud på en skive, smiley

  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #6   28. jan 2010 men hvordan og hvad skal jeg bruge?

  • Bruce W
    Bruce W Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 29
    #7   28. jan 2010 Jamen så skal du have fat i x2dvd, den kan brænde mkv fil til dvd.... Men kan klart anbefale at hente media server til ps3 ned. Det er pisse nemt at bruge, så skal du ikke bruge tid på at brænde skiver....

  • #8   29. jan 2010 Du kan hente programmet DVDfab. Der vælger du på en liste BluRay til enten Bluray full movie eller bare mainmovie. Så vælger du mappen filmen ligger i og hvor den nye skal placeres - trykker start, og så kører det hele. Det kan godt tage noget tid, men det er et godt program

  • Bruce W
    Bruce W Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 29
    #9   29. jan 2010 Per L... den kan også læse dvd(iso filer) det er mega nemt at finde ud af....
    http://ps3mediaserver.blogspot.com/


  • #10   16. feb 2010 Bruce, hvis han streamer den fra computeren , udnytter han da ikk bluray på sin ps3 , medmindre han har bluray drev i sin pc ?

  • Bruce W
    Bruce W Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 29
    #11   16. feb 2010 Michael H, læs teksten.... Han prøver afspille en "The Hangover Bluray dvd .Mkv Fil" det vil sige ikke en bluray dvd skive men en fil. Ja det er stadig bluray kvalitet når man streamer den over ens pc, så længe det er Blueray kvalitet.....

Kommentér på:
Brænde BluRay fra computer til Dvd

Annonce