{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

HDMI + LYD ?? {{forumTopicSubject}}

Hm..

1. Når jeg Sætter min computer til mit tv via VGA så der en line in indgang så jeg kan få lyd med ,

Men så når jeg vil køre det via Hdmi indgang så kommer der ikke lyd ?

nogen som kender et trik for det eneste jeg lige sådan ved at jeg skal finde et anlæg og sætte til men det gider jeg ikke når der bare et i mit soveværelse !


.. Det er et Sony KDL-40EX1 hvis det hjælper nogle smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HDMI + LYD ??
  • #1   31. jan 2010 Hvad er det for en PC? En bærbar?

    Går ud fra du et sted skal vælge at lyden skal gå ud som digitalt output.


  • #2   31. jan 2010 Ja det er en Bærbar , toshiba ? p200d12Z

    jeg det virker fint når jeg køre det med vga og Line in (Mini-Jack) men ikke når den er på Hdmi kanalen ? ,

    og min computer der ikke "digtital lyd" det er bare Jack men bag på boksen til tv så der til det der digital lyd men tror ikke det virker ? kun hvis jeg skla sætte forstærker til


  • molotow l
    molotow l Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 78 Svar: 445
    #3   31. jan 2010 find højtaler ikonet nede hjørnet af skærmen, tryk på afspilningsenheder og vælg så digital ouput, så sku det virke

  • #5   31. jan 2010 ... Virker ikke Svend J og SpongeCock R Sidder med det nu !



  • #6   31. jan 2010 tak for hjælpen men det virker nu (:

  • #7   31. jan 2010 Hmm, jeg sidder med det samme problem. Min bærbare er bare en Asus 5738Z model, og jeg skal have billedet over på et Samsung Fladskærm. Men det virker ikke. Det har virket fint, men pludselig virker det ikke. Nogen der ved hvad det kan være?

    Jeg har én ekstra udgang jeg kan vælge, den hedder Digital lyd S/PDIF. Lyden fra tv, er forbundet med mit samsung home cinema via coax. Men det virker pludselig ikke. Kan det være kablet der er knækket? Billedet er der fint.

    Håber det er iorden jeg låner dit indlæg. Hvordan fik du det til at virke?


  • #8   31. jan 2010 årh kan du så ikke sende dit nr. i en pb så ringer jeg og forklare smiley

Kommentér på:
HDMI + LYD ??

Annonce